הבית הלבן צפוי לפרסם בקרוב את תוכנית השלום שגיבש ממשל טראמפ על פי הפרסום, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ יוזמנו לוושינגטון ביום שלישי הבא ויעודכנו בפרטי התוכנית. סגן נשיא ארצות, מייק פנס, אמר לאחר פגישתו עם ראש הממשלה נתניהו בירושלים כי הנשיא טראמפ ביקש ממנו להזמין את נתניהו לבית הלבן על מנת לדון בפרטי התוכנית. "טראמפ ביקש ממני להעביר הזמנה לנתניהו להגיע לבית הלבן בשבוע הבא, כדי לשוחח על עניינים אזורים ועל האפשרות של שלום באזור. העברתי הזמנה דומה גם לגנץ, והוא קיבל אותה", אמר פנס.

נתניהו ציין בדבריו: "קיבלתי את ההזמנה בשמחה, אני מצפה לעבוד עם הנשיא טראמפ בנושא. הצעתי שגנץ יוזמן לאירוע כי זה חשוב שלא נאבד את ההזדמנות ההיסטורית הזו". 

התוכנית ככל הנראה תכלול הזזה משמעותית של הגבול והחלת ריבונות בבקעת הירדן וביישובים הישראלים לצד הקמת מדינה פלסטינית מפורזת.

גורם בכחול לבן אמר בעקבות ההתפתחויות: "ממשיכים בכל הכח בדיוני החסינות. אין כל קשר בין פרסום תכנית המאה לחסינות נתניהו. נמשיך כמתוכנן במהלכים להקמת ועדת החסינות".

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס בטוויטר לפרסום הקרוב של תוכנית השלום והזהיר כי מפלגתו לא תאפשר הקמת מדינה פלסטינית ומסירת שטחים. "הנשיא טראמפ, קושניר והשגריר פרידמן הם חברי אמת של ישראל. ייתכן שמדינת ישראל עומדת בפני הזדמנות היסטורית, לצד סיכונים משמעותיים. מפלגת ימינה תעמוד על המשמר. אהיה ברור: מפלגת ימינה לא תאפשר למסור אדמה לערבים או להקים מדינה פלסטינית. לאחר שיפורסמו פרטי התוכנית נתייחס לגופה", כתב בנט. יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כתב: "ישראל ביתנו" מציעה גם החלת ריבונות וגם הסרת חסינות".

השר בצלאל סמוטריץ' התייחס גם הוא לפרסום. "מהמעט שאנחנו יודעים על "תכנית המאה" יש בה כנראה הזדמנויות אבל גם לא מעט סיכונים. אנחנו כאן כדי למקסם את ההזדמנויות ולנטרל את הסיכונים. אחת הסיבות הכי חשובות שבשבילם נכנסתי לעשיה הציבורית היא לשמור על ארץ ישראל ולפתח אותה ולמנוע בכל כוחי את חלוקתה. זה מה שיוביל אותנו גם עכשיו", אמר.

חברת הכנסת שקד ציינה: "מהמעט הידוע לנו על התוכנית, יש בה הזדמנויות אך גם סיכונים רבים. לא נאפשר להקים מדינה פלסטינית ולהפוך את ירושלים וכפר סבא לעוטף יו״ש".

בשלום עכשיו לעומת זאת אמרו: "כל מתווה שלא יכלול הקמת מדינה פלסטינית על בסיס קווי 67 ופינוי התנחלויות מבודדות הוא אחיזת עיניים שתסתיים בפח האשפה של ההיסטוריה".