לאה גולדין, אימו של הדר גולדין ז"ל, החייל שנהרג במהלך קרב רפיח במסגרת מבצע צוק איתן וגופתו מוחזקת עד היום בשבי החמאס, התארחה הערב (מוצ"ש) בתכנית 'פגוש את העיתונות', בהנחיית רינה מצליח, בערוץ 12, ותקפה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כשאמרה כי "מקדם מדיניות שקט שקרית" מול חמאס.

"הבן שלי, שנשלח על ידי נתניהו לעזה, נמצא שם כבר אלפיים ימים" הוסיפה גולדין לתקוף והתייחסה גם להחזרתה של נעמה יששכר, המטיילת הישראלית שנשפטה לשבע וחצי שנים בכלא הרוסי על תשעה וחצי גרם חשיש שנמצאו בתיקה בשדה התעופה במוסקבה, והוחזרה במטוסו הפרטי של ראש הממשלה, ואמרה כי "לבי עם נעמה ואני מבינה את אמה יפה, אך לא הגיוני שהוא הפך עולמות בשביל עבריינית שקיבלה חנינה ולא עושה מאומה להשבת החיילים".

לשכתו של ראש הממשלה נתניהו מסר בתגובה לדבריה של גולדין כי "רה"מ מחוייב לחלוטין להשבת הבנים הביתה. ממשלת ישראל פועלת ללא לאות ועושה מאמצים גלויים וסמויים כדי להשיבם. כדי לא לפגוע בערוצי המשא ומתן לא נוכל לפרט על תוכן השיחות והמאמצים המדיניים הכבירים".

כזכור, גופתו של הדר גולדין נמצאת בחזקת חמאס, כמו גם גופתו של אורון שאול, שנפל בקרב שג'אעיה, גם במסגרת צוק איתן, כאשר הארגון השולט ברצועה דורש עבורן מחיר גבוה ביותר.