מסקר שפורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית של חדשות 12, עולה כי הקיפאון בתמונת הגושים נשאר על כנו, כאשר כחול לבן עדיין מובילה עם 35 מנדטים, לעומת 33 של הליכוד.

הרשימה המשותפת נשארת המפלגה השלישית בגודלה, על פי הסקר שערך מנו גבע, ושומרת על כוחה עם 13 מנדטים, כאשר העבודה-גשר-מרצ עומדת על 9 מנדטים, עלייה ביחס לרוב הסקרים הקודמים, אך ירידה של שני מנדטים ביחס לנציגיה הנוכחיים בכנסת.

המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, נשארות עם 16 נציגים בכנסת על פי הסקר, עם שמונה מנדטים כל אחת. יריביתם הפוליטית לעומת זאת, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן, יורדת לשבעה מנדטים במשאל. מספר זהה של מנדטים מקבלת מפלגת ימינה, על אף ההשקה המתוקשרת שערכה השבוע.

בהתאמה לראשות הממשלה מגדיל רה"מ בנימין נתניהו את הפער מיו"ר כחול לבן, בני גנץ, עם 42%, לעומת 36% של יריבו. בנוסף, 50% מהמשתתפים בסקר מעדיפים ממשלת אחדות כשנתניהו ראשון ברוטציה, בעוד 25% ענו כי הם מעדיפים סבב בחירות רביעי. במידה וגנץ ראשון ברוטציה, העדיפו 52% מהנשאלים ממשלת אחדות, לעומת 27% שרואים באפשרות של בחירות רביעיות עדיפות טובה יותר.

כאמור, עדיין קשה לראות איך ניתן להקים ממשלה ולמנוע בחירות בפעם הרביעית, לפי הנתונים שעולים מהסקר. עם זאת, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הוסיף היום אמירה מעניינת כשציין כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלה עם מפלגת העבודה-גשר-מרצ, וטען כי "הכל תלוי בקווי היסוד".