העיתונאי אראל סג"ל הושעה ביום חמישי משידור בכאן 11, לאחר שפורסם בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה בנימין נתניהו סרטון בו הוא נראה שר עם העיתונאים ינון מגל ושמעון ריקלין, כשהם שרים ומנגנים את "שבחי ירושלים", שכתב והלחין אביהו מדינה. סג"ל התייחס היום (ראשון) להשעייתו בתוכניתו ב-103FM, אותה הגיש עם יריב אופנהיימר: "מעולם לא הסתרתי את עמדותיי, קיבלתי הצעה מרה"מ להיות בליכוד".

סג"ל: כולם מצפים שאני אתן את דעתי ואצא בחמת זעם אבל מכיוון שאני מנהל איזשהו הליך מסודר משפטי מול מעסיקיי שאני מאוד מכבד, אני אתן ככה בקטנה, ולא אלך את ה-200 קמ"ש. בעדינות? לא קמפיין ולא נעליים. זה פרויקט של ינון, שמעון ושלי של שירי שבת, שאנחנו רוצים להבשיל איתו למשהו יותר גדול שלא נפרט כאן. היו פוליטיקאים אחרים שהיו אמורים לשיר איתנו ואולי עוד יהיו. חשבנו שזה נחמד לעשות את זה לקראת מערכת הבחירות עם פוליטיקאים, לעשות את שירי השבת האלה. ברגע שראש הממשלה מסכים לבוא לשיר איתך שיר שבת זה יותר חזק מהכול ויותר גדול מהכול. אז עשינו את זה".

"אני חושב שאנשים שמאזינים לי מכירים אותי, מעולם לא הסתרתי את עמדותיי, אני כותב ב'ישראל היום' דברים שהם הרבה יותר בוטים ומוחלטים וממש אמירות לטובת ראש הממשלה. השיר הזה, במקרה הזה, לא היה חלק מהקמפיין - אם כבר חלק מקמפיין שלנו. אנחנו נשב לדבר עם אנשים טובים מהתאגיד וננסה להגיע להבנות בנושא הזה. אני כמובן לא מקבל את הטענה שהשתתפתי בקמפיין. זה לא קמפיין - זה שיר לשבת, 'שבחי ירושלים'. לא אמרנו מילה בעד הליכוד ומילה בעד נתניהו. התאגיד הביא אותי בין היתר בגלל שעמדותיי ידועות, אני מייצג ציבור גדול, ואני מרגיש כסוג של שליח ציבור בתקשורת של כמעט מיליון איש מצביעי ליכוד. אני חושב שהקול שלהם צריך להישמע".

אופנהיימר: "העם רוצה לשמוע אותך, לא אותי. אתה קול חשוב מאוד בתקשורת הישראלית, אתה עיתונאי מצוין, אתה חריף, חד, דעתן וטוב שאתה בתקשורת ובלב התקשורת, על זה יש כמעט קונצנזוס לדעתי. השאלה פה היא שאלה אחרת, כשאתה כותב בעיתון טור שלם בעד ביבי זה בסדר, זה חלק מעבודתך המקצועית. אפילו אם היית מזמין את נתניהו לאולפני התאגיד או לכאן, ושר איתו פה, תוך כדי הריאיון היו מעקמים פרצוף, אבל זה חלק מהעבודה העיתונאית. מה לעשות שהאדם הסביר, האובייקטיבי, שפתח את טוויטר, פייסבוק, וואטסאפ וראה את הסרטון הזה, לא ראה עבודה עיתונאית? הוא לא ראה ראיון, הוא לא ראה את דעתך, הוא ראה חיבוק שבועיים וחצי לפני בחירות למועמד לראשות הממשלה שנלחם על חייו הפוליטיים".

אופנהיימר הוסיף כי "זה הופך את הסרטון הזה ממשהו עיתונאי או הבעת עמדה - להשתתפות בקמפיין. מי שראה את הסרטון הזה ראה קמפיין של הליכוד כאשר שלושתכם לוקחים חלק בקמפיין הזה, אין שם שיחה, זה לא שיר, זה תשדיר. זה מה שאנשים ראו וזאת הסיבה לדעתי שאנשים כל כך התרגזו".