תמלולי שיחות של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לבין מקורביו, פורסמו הערב (שבת) בחדשות 12, שם הוא מספק הסברים לגיבוי שנתן לכחול לבן בנסיונות החקיקה האחרונים שניסו להוביל. "ברור שיש קושי לחוקק חוקים נגד ראש הממשלה בזמן קצר, אבל הודעת התמיכה נועדה לעצור את הדה-מורליזציה במחנה מתנגדי ביבי, ואכן, מהלך כזה גרם למפנה והבהיר שהפעם יש סיכוי להחליף את נתניהו ולהרכיב ממשלה בלעדיו כמו שהתחייבתי". 

בהמשך השיחות פירט ליברמן את תכניותיו העתידיות ואמר כי "הכי חשוב כעת לוודא שגנץ יקבל את המנדט להרכבת הממשלה, להחליף את יו"ר הכנסת, לקחת את הועדה המסדרת - ואז הדברים יתחילו לקרות מעצמם". 

בנוסף, התייחס ליברמן ליחסיו עם ראש הממשלה ותקף, "נתניהו חצה כל קו אדום. ב-2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדי במשטרה, בפרקליטות וברשויות המס. חמש מהן הוגשו באנונימיות, ושתיים נוספות הוגשו על ידי העיתונאי יואב יצחק. ברור לי שמאחורי כל זה עומד נתניהו ומקורבו עו"ד עמית חדד, באמצעות החוקר הפרטי רפי ויצמן. בקודים שלי, זה חטא שאין עליו סליחה ומחילה, גם לא ביום כיפור. כדאי להפסיק לשלוח לי שליחי ליכוד, המחשבה שאשב עם נתניהו לא תקרה". 

בליכוד הגיבו לפרסום הדברים: "זהו שקר וכזב. ליברמן ממשיך עם השקרים ההזויים שלו. לא היו דברים מעולם". עוד הוסיפו בהמשך כי "יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת". בתוך כך, תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד שלחו מכתבי אזהרה לכתבת דנה ויס ולמערכת ערוץ 12, לפיהם אם במשך 48 שעות לא יכחישו את הפרסום - תוגש נגדם תביעת דיבה.

כזכור, גורמים בכירים במפלגת ישראל ביתנו הגיבו אתמול לפרסום לפיו במפלגת "הליכוד" דורשים לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן: "השלב הראשון והחשוב יהיה להעביר חוק הפוסל את המועמד המואשם בפלילים להרכיב ממשלה". עוד אמרו הגורמים כי הם נחושים בדעתם וכי "נתניהו צריך לסיים את הקריירה הפוליטית שלו".

בתוך כך, במהדורת "חדשות 12" צוטט אביגדור ליברמן בשיחות סגורות: "זאת המנה הראשונה, עכשיו נמתין בשקט, ניתן לדברים להתקדם. דבר אחד ברור: לא נאפשר לנתניהו ללכת לבחירות רביעיות. המטרה שלנו היא להקים ממשלה כמה שיותר מהר ולשלוח את נתניהו לפנסיה".