פונה למצביעים: יו"ר כחול לבן פנה היום (שבת) לתומכים שהגיעו על מנת להביע בו אמון והתייחס לפעולותיו העתידיות: "אעשה כל מה שהחוק והמציאות הפוליטית מאפשרת לי", הבטיח גנץ למפגינים שהפצירו בו "לא ליפול למלכודת של נתניהו". 

בהמשך דבריו התייחס גנץ למגיפת הקורונה ואמר כי "הקורונה היא הדבר הבאמת חשוב בעת הזו, זו דוגמה לבעיה שלא מבחינה בין ימין לשמאל. אנחנו בתחילתו של משבר. אני אומר את זה מתוך האופוזיציה. אנו בראשיתו של משבר אך אני משוכנע שנדע להתגבר עליו בריאותית, כלכלית וחברתית", הבטיח גנץ.

בהמשך אמר כי "אעשה כל מה שביכולתי על מנת להבטיח את הצלחתנו. ביום שני פותחים את הכנסת, נעשה הכל כדי להעביר חוקים ולקיים את ההבטחות", אמר גנץ.

גנץ משיב לתומכיו

כזכור, גנץ התראיין אמש למהדורה המרכזית בערוץ 12, על רקע משבר הקורונה והמגעים להקמת ממשלת אחדות בין מפלגתו לליכוד בראשות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לנוכח מצב החירום, והבהיר כי הוא ימצה ״כל אפשרות שהיא להקים ממשלה ולעזור למדינת ישראל להתקדם קדימה, אל מעבר למשבר הקורונה״.

״אנחנו נעשה את מה שנדרש נוכח הנסיבות ונמצה את מה שאפשר לאורן של תוצאות פוליטיות״ אמר גנץ והוסיף כי הוא ״מכבד את הדמוקרטיה בישראל, ואת הבחירה של האנשים בישראל, אלה שהצביעו לי ואלה שלא הצביעו לי. אני אפגיש את היכולת מבחינת התוצאות עם המציאות מבחינת הנסיבות שבתוכן אנחנו נמצאים, ואלה נסיבות חמורות מאוד מבחינה בריאותית וכלכלית".