ניצב משנה בדימוס, אפרים ארליך (קרמשניט), התראיין היום (חמישי) בתכניתם של גיא פלג וניסים משעל ב-103FM, והתייחס לדיווחים כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הגיש תלונה במשטרה בגין איומים שהושמעו נגדו ונגד משפחתו. "איך אף איש ציבור לא בא ומשמיע קולו בריש גלי נגד התופעה המזוויעה והמכוערת הזו?", הזדעק ארליך ותקף, "אלו דברים שראויים לגינוי, אבל כולם בשקט. בוז לכם". 

מה התחושות בבוקר הזה?
"כבר לפני כמה ימים עליתי לשידור ודיברתי על הסרטון המתועב הזה שמציג את מנדלבליט ואחרים כשטן, שצריכים לקבור אותו וכן הלאה. כבר אז אמרתי שזה מטריף אותי, איך לכל השדים והרוחות לא ראש ממשלה, לא שרי ליכוד ולא אף איש ציבור אחר בא ומשמיע קולו בריש גלי נגד התופעה המזוויעה המכוערת הזאת? איך השרים בשקט? שיתביישו להם, בוז לכם. מי שעומד בראש מערכת אכיפת החוק זה סמל שלטון, עזוב את מנדלבליט כמנדלבליט".

מדובר פה בחציית קווים, דמיינו כל ראש ממשלה שהיה כאן והיה שומע שמאיימים על היועמ"ש, אם  היה פותח בגינויים, פה יש שתיקה, כי האיומים על מנדלבליט הם בהקשר של המשפט. 
"כן, זה בהקשר מסוים, לקראת המשפט. האלפרונים לא היו נוהגים ככה, מה קורה פה?".

מה קרה בשתי הקדנציות האחרונות של נתניהו? החברה הישראלית שסועה ופצועה.
"החברה חולה, היא לא פצועה ולא כלום. החברה חולה ומישהו גרם לה למגפה הזו במקביל לקורונה, זו מגפת השנאה".

האם לדעתך יש סכנה אמיתית בסרטון? 
"ברור שיש פה משהו מסוכן, מה קרה בסיפור לפני רצח רבין? זה סופר מסוכן, אני לא מבין מה קורה, פה כולם נרדמו. איפה ממלא מקום מפכ"ל? למה לא עושים פעולות אופרטיביות אפקטיביות במשטרה? אם עושים - שיבורכו, אם לא - שיתעוררו ויעשו משהו".

ראיתי תגובות של חברי הליכוד שמחזקים את נתניהו ואומרים שזו זכותם לטלפן אל היועמ"ש, לדרוש ממנו הסברים ולבקר אותו על כך שתפרו תיק לרה"מ. 
"צריך לזמן את אותם אנשים ולהזהיר על כך שהם מטרידים אותו. חוץ מזה שאנחנו מקשקשים ברדיו, מישהו עושה משהו בנושא?".

בוא ניקח בחשבון שאחוז גדול מהציבור, אולי מחצית ממנו, חושב שבאמת תפרו תיקים לנתניהו.
"בשביל זה יש את בית המשפט".