מנהיגים ברחבי העולם בירכו הערב (יום ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת ראש הממשלה החלופי בני גנץ, לרגל השבעתה של הממשלה ה-35 של ישראל.

מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו שביקר בארץ בשבוע שעבר ונפגש עם נתניהו וגנץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "אנחנו מברכים בחום על כינונה של ממשלה חדשה בישראל. אנחנו ברי מזל שיש לנו בעלת ברית ושותפה כה חזקה, ונמשיך לעבוד במרץ להבטחת הביטחון והשגשוג של אזרחי המדינות".

ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, בירך בעברית בחשבונו בטוויטר: "מזל טוב ידידי בנימין נתניהו לרגל הקמת ממשלתך החמישית. מודי איחל לנתניהו וגנץ הצלחה רבה והוסיף כי הוא "מצפה להמשך שיתוף פעולה הדוק עם הממשלה החדשה, ולחיזוק השותפות האסטרטגית בין המדינות". 

עוד בין המברכים, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שכתב כי הוא "מעריך את היחסים שנרקמו בין רוסיה לישראל, המאפשרים דיון ופתרון סוגיות מורכבות המונחות על סדר יומן של שתי המדינות ועל סדר היום הבינלאומי".

פוטין הוסיף כי הוא "מקווה שהממשלה החדשה תמשיך בקו פיתוח היחסים בינינו. הדבר משרת את האינטרס של אזרחי שתי המדינות, ומסייע להשגת שלום, יציבות וביטחון".

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בירכה אף היא את נתניהו: "אני שולחת לך את מיטב הברכות לרגל הקמת הממשלה ומצפה להמשך שיתוף הפעולה בינינו. גרמניה תמשיך לפעול למען מדינת ישראל ולמען השגת שלום במזרח התיכון. אני מאחלת לך ולאזרחי ישראל עוצמה, נחישות והצלחה במאבק במגפת הקורונה", כתבה מרקל.