חבר הכנסת מיקי זוהר התייחס הבוקר (חמישי) לפתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום ראשון הקרוב ואמר בראיון בגל"צ: "המשפט ייפתח, רה"מ חויב להגיע והוא יגיע". הוא נשאל האם "פתיחת המשפט מחלישה את מעמדו", והשיב כי "להפך, הציבור רואה את עוגמת הנפש שהוא חווה. המציאו בעבורו רף חדש של עבירות שוחד, כשכולם יודעים שהוא לא קיבל אגורה שחוקה לכיסו. הדבר הזה מטריד רבים בישראל ובעולם כולו, זה דבר חסר תקדים".

"עצוב שלוקחים ראש ממשלה ומנסים להשפיל אותו ולהביך אותו", הסביר עוד, "שונאי נתניהו שיחככו מחר את ידיהם בהנאה צריכים להתבייש בעצמם. המשטרה עשתה חקירה מתחת לכל ביקורת". הוא אמר: "אין לי ספק שהציבור הישראלי לא יסלח על ההתנהלות הזו וימשיך לתמוך בנתניהו עוד שנים רבות". 

נתניהו לא השמיע קול נגד ההסתה נגד השופטים.
"הוא אומר כל הזמן שהוא נגד אלימות, אבל זה לא מונע מאיתנו להשמיע ביקורת. כשמדברים על הסתה שיסתכלו קצת ברשתות החברתיות וימצאו את ההסתה נגד נתניהו. כולם יכולים להיות רגועים, אין מה לדאוג. אני רק מקווה שהם לא יפגעו בדמוקרטיה הישראלית, כי אם יפגעו משפטית בנתניהו זה יפגע באמון של עם ישראל במערכות המשפט, כי ראש הממשלה שלנו לא קיבל אגורה שחוקה לכיסו. התהליך שמנסים להעביר את ראש הממשלה זה מהלך מיותר ובזוי, אבל אני בטוח שהוא יתמודד איתו".

בנימין נתניהו (צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום)
בנימין נתניהו (צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום)

בהתייחס לסוגיית החוק הנורווגי, אמר: "לא הצלחנו להגיע להסכמות בנוגע להקמת הוועדות. פניתי לאופוזיציה וביקשתי להקים את ועדת החוקה בלבד כדי שנוכל לקדם את החוק הנורווגי, אבל הם סירבו, ולא הייתה ברירה אלא לדחות את זה ליום שני". בהמשך השיחה התייחס לראיון של יו"ר הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, ששודר מוקדם יותר השבוע בתוכנית "עובדה": "אנחנו לא מרוצים מהאמירה של גנץ בראיון לאילנה דיין. אמירה שכזו באמת מערערת את הביטחון שלנו, ואנחנו רוצים לשמור על יציבות". זוהר הדגיש עוד כי "בסוף, יש עם מי לעבוד בכחול לבן. יש שם פרטנרים למרות שאנחנו לא מסכימים על נושאים רבים מבחינה אידאולוגית".

חבר הכנסת התייחס גם לאמירתו של רונן צור, היועץ של גנץ, לפיה הוא "ייכנס לתפקיד ראש הממשלה לפני הזמן" ואמר: "אני אנצל את ההזדמנות לומר לו שלא יבנה על זה. גנץ לא יהיה ראש ממשלה לפני סוף התקופה, הוא יהיה ראש ממשלה בעוד שנה וחצי, על פי ההסכם". הוא הוסיף כי הוא "מציע לצור לשנות גישה, אני מקווה שלא יגררו אותנו למערכת יחסים לא נעימה שתפגע בעיקר בצד השני". בסוף השיחה סיכם: "אנחנו ישרים ואמינים, והולכים בדרך ממלכתית. בסוף כל מה שמעניין אותנו זה טובת הציבור הישראלי. שילמנו מחיר עצום בהקמת הממשלה".