השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, העניק הערב (שבת) ראיון לחדשות 12 ובו הגן על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקראת פתיחת משפטו מחר. "מיהו שאמר שהוא זיהה בפרקליטות מדיניות של סימון מטרות? מני מזוז. מיהו שאמר שהם תופרים תיקים? מנדלבליט. אז אני באתי לתקן", אמר אוחנה על כהונתו כשר המשפטים.

"עוד לא השלמתי שבוע בתפקיד השר לביטחון פנים. במצב במשטרת ישראל הוא טוב מבפרקליטות. שוטרים נחקרים כל העת והמשטרה יודעת לנכש עשבים שוטים. מתי נחקר מישהו בפרקליטות? מה, יושבים שם מלאכים צחורים?", המשיך אוחנה, בהתייחס לתפקידו החדש.

"לא ידביקו לנו את התו שאנחנו תומכי שחיתות. מצביעי הליכוד לא מאמינים לתזה שיצרה הפרקליטות במקרה של נתניהו ובמקרים אחרים. נעשה עוול גדול למחנה הימין. מי שעומד מחר למשפט הוא מחנה הימין. הציבור ראה את הראיות ערב ערב במהדורות החדשות שלוש שנים, ולא מאמין שנתניהו מושחת. אולמרט קיבל שלושה אחוזי תמיכה כשהיה נאשם. נתניהו קיבל יותר קולות מכל אחד בתולדות המדינה", הוסיף.

בהמשך תקף אוחנה את מערכת המשפט: "אני אהיה לצדו של נתניהו עד לאן שיתאפשר. לא לבקשתו, לבקשת מעל למיליון מצביעים שחושבים שנעשה לו עוול. אני מודאג כי שמעתי גם מכתבכם גיא פלג וגם מאביעד גליקמן המתחרה, שמעריכים כבר מה יחליט בית המשפט. יש לי ניסיון שגליקמן קיבל הדלפות משופטים. אם שופטים מדברים עם כתבים ואומרים מה הם יחליטו, זה חמור מאוד. האמון שלי במערכת המשפט הוא מאוד מוגבל, ובשנה האחרונה הוא לא גבר. כל פעולה שעשיתי לפי חוק, בית המשפט טרפד שלא כחוק".

בסיום דבריו תקף אוחנה את היועמ"ש, אביחי מנדלבליט: "אני אכבד את פסק הדין. כל מערכת דמוקרטית חייבת למתוח ביקורת, אין פרות קדושות. יש עננה כבדה של חשדות מסביב למנדלבליט. לשיטתי, שר הוא לא יו"ר ועדת העובדים של משרדו, הוא עובד אצל הציבור. המערכת מסתתרת מאחורי צווי איסור פרסום. שר המשפטים לשעבר, משה ניסים, אמר: 'אילו היינו יודעים על הקלטות, אולי לא היינו בוחרים בו כיועמ"ש'".