ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התייחס היום (שני) בגלי צה"ל לנאומו התקיף של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולפתיחת משפטו. אולמרט אמר כי הוא "בהחלט רואה את נתניהו נשלח לכלא ויושב שם לא מעט שנים", והוסיף: "אני מאחל לו לקחת את אשתו ובנו וכל המשפחה המטורללת למקום שבו יעברו טיפול מתאים".

אתה יכול להבין ללבו של נתניהו שעשה הכל כדי לא לשבת על ספסל הנאשמים?
"עזבי את העניין של הרגע הקטן הזה. ברגע שלפני כן, הוא מתנהג כסנדק, כראש ארגון פשע מובהק. היה צר לי לראות בין כל האנשים האלה את ישראל כ"ץ. כל היתר, הם חבורת המבצעים של ראש כנופיית הפשע". 

אבל אתה גם הרגשת נרדף כמוהו. 
"יש לכם בעיה, לחלק מהעיתונאים. אתם מרגישים צורך לנקוט בעמדה הזו כדי להראות שאתם בסדר. תסלחי לי, אני לא טענתי שהפרקליטות והמשטרה מונעים מטעמים פוליטיים. אני טענתי שמי שרדף אותי מטעמים פוליטיים זה נתניהו, כפי שהוא מפעיל היום את אותן השיטות נגד הפרקליטות והמשטרה. נתניהו, באמצעות בלשים פרטיים, כסף רב של יהודים שתרמו לו מהימין הקיצוני באמריקה, הפעיל מערכות שונות שחקרו כל פרט בחיי כדי לספק מידע שעבר דרך צינורות מתאימים למבקר המדינה וליועמ"ש כדי לחקור אותי". 

בנימין נתניהו בכניסה לבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו בכניסה לבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כשנשאל האם הוא מעריך שנתניהו יורשע וירצה עונש מאסר, אמר: "אני בהחלט רואה את נתניהו נשלח לכלא ויושב שם לא מעט שנים. על העבירה הקשה ביותר שהוא עשה בעניין הצוללות, ובעניין הזה אני לא זקוק למומחים כי אני היחידי שקנה צוללות מגרמניה, אני אומר שרק מה שאנחנו יודעים על העניין מספיק להעמיד אותו לדין". 

אתה מאחל לו להיכנס לכלא?
"לא, מה פתאום. אני מאחל לו לקחת את אשתו ובנו וכל המשפחה המטורללת למקום שבו יעברו טיפול מתאים".