משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנפתח בתחילת השבוע, הביא לנקודת שיא את הקיטוב בין תומכיו למתנגדיו. עם זאת, מסקר מיוחד שהובא הבוקר (רביעי) בתוכנית 'שבע תשע' עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103FM, עולה כי מצבו הפוליטי והתדמיתי של נתניהו טוב מאי פעם.

מהסקר, שביצע מנכ״ל 'פאנלס פוליטיקס' מנחם לזר, עולה כי מפלגת הליכוד בראשות נתניהו הייתה מקבלת נתון שיא של 41 מושבים בכנסת, אילו הבחירות היו מתקיימות היום. כחול לבן של בני גנץ וגבי אשכנזי מתרסקת, על פי סקר זה, ל־12 מנדטים בלבד - המפלגה הרביעית בגודלה. גובר עליהם יאיר לפיד, שמפלגתו יש עתיד־תל"ם זוכה בסקר זה ל־14 מושבים. הרשימה המשותפת שומרת על כוחה עם 15 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי ימינה מתחזקת ל־9 מנדטים, ש"ס מחזיקה גם היא ב־9 מנדטים ואחריהן יהדות התורה (8), ישראל ביתנו ומרצ (6 מנדטים כל אחת).

סקר מנדטים -103FM (צילום: 103FM)
סקר מנדטים -103FM (צילום: 103FM)

מפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ לא מתקרבת בסקר זה לאחוז החסימה, וזוכה ל־1.5 אחוזים מקולות הנסקרים בלבד. עוצמה יהודית וגשר, אף הן, לא עוברות את קו אחוז החסימה.

מפת הגושים, בתום 3 סבבים ללא הכרעה, נראית חד־משמעית יותר מתמיד: 67 מנדטים לגוש הימין המלא (כולל המפלגות הדתיות וימינה), ומולם 47 מנדטים בלבד לגוש המרכז־שמאל המפוצל והמפורק, גוש הכולל גם את הרשימה הערבית המשותפת. מפלגתו של אביגדור ליברמן מאבדת את מקומה ההיסטורי בשנה האחרונה כלשון מאזניים, עם 6 מנדטים שלא יכולים להטות את הכף ולהכריע בין הגושים.