יו"ר כחול לבן  בני גנץ אמר הבוקר (רביעי) בפתח ישיבת סיעתו, כי "כפי שישראל צריכה ממשלה מתפקדת, היא צריכה מערכת משפט חזקה ועצמאית. שמירה על שלטון החוק אינה עניין פרסונלי אלא של אינטרס לאומי".

גנץ המשיך ואמר כי "שלטון החוק והשוויון בפני החוק הם ערכים עליונים בדמוקרטיה. יש לנו את כל הכלים כדי לשמור על הערכים האלו גם בנוגע לחקיקה וגם בנוגע להחלטות ממשלה ואנו נשתמש בכל הכלים האלו ככל שיהיה צורך. אנחנו לא ניבחן על ידי הציבור על בסיס הדיבורים שלנו אלא על בסיס המעשים והתוצאות כפי שתתרחשנה. אנו נביא את התוצאות למען כל אזרחי ישראל באופן שקול וממלכתי".

בהמשך התייחס גנץ למשבר הקורונה ואמר כי "אנחנו נקיים היום ישיבה ראשונה של קבינט הקורונה ונהיה ערוכים לגל השני שעלול להיות ארוך ומורכב ובהחלט יתכן שידרשו החלטות קשות".

לאחר מכן התייחס יו"ר כחול לבן לתכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעיונות הסיפוח: "אני רוצה לדבר על הזדמנויות מדיניות ובהן תכנית השלום, כפי שהוצעה על ידי הממשלה האמריקאית. בשבועות הקרובים נבחן באופן מקצועי את דרכי הפעולה הנכונות בכדי להביא את התוצאות הטובות ביותר שישמרו על ביטחון ישראל והאינטרסים הלאומיים והבינלאומיים שלה. נפעל בחוכמה ובאחריות כי רק כך נוכל להביא הישגים היסטוריים שיחזקו את ביטחון ישראל לדורי דורות".