ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שני) בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כי "לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".

בציוץ נוסף כתב: "מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?".

כזכור, לפני כשבועיים וחצי האריך שופט בית משפט השלום בחדרה, אהוד קפלן, בשלושה ימים את מעצרו של תושב אזור הצפון, החשוד כי הסית ברשת לרצוח את ראש הממשלה. החשוד התמודד ברשימת מפלגת העבודה לכנסת במערכות הבחירות האחרונות, אך לא דורג במקום ריאלי.

במהלך החקירה עלה כי הוא פרסם פוסטים ברשת החברתית, בהם ציין כי בכוונתו לרצוח את ראש הממשלה, ואף הסית לפגוע בו. מי שעלו על כך הם חוקרי יחידת הסייבר של המשטרה, שהתחקו אחר ההודעות והמאיימות והובילו למעצרו של החשוד. החקירה מתנהלת בתחנת חדרה.

כמו כן, בתחילת החודש שעבר נחקרו שלושה חשודים, בהם פעיל המחאה נגד השחיתות חיים שדמי, בחשד להסתה ואיומים נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה.