יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שוב נקלע היום (שני) לעימות חריף עם נציגי המפלגות החרדיות, לאחר שתקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו בראיון בערוץ הכנסת, בו אמר: "נתניהו לא היה מוכן לעשות משהו שיפגע בהתפשטות החרדית".

"זה היה שוד לאור היום. זה לא היה תהליך הקמת ממשלה. גם גנץ ונתניהו שדדו את מדינת ישראל. שודדים כסף ממובטלים ומעבירים לבטלנים. מקימים אין ספור משרדים שאף אחד לא מכיר את שמם. זה מה שביקשנו למנוע. נתניהו לא הסכים, הוא עשה מכירת חיסול. כל הציבור החילוני, המסורתי והציונות הדתית - הוא לא היה מוכן לעשות משהו שיפגע בהתפשטות החרדית. יש להם כח שמעולם לא היה להם - הם שולטים בשלוש הוועדות החשובות".

חבר הכנסת ישראל אייכלר לא נותר אדיש לדבריו, וענה: "ליברמן יושב עכשיו בערוץ הכנסת ומסית כחיית פרא נגד הילדים החרדיים, שהם בשר תותחים כדבריו. ליברמן מאשים שהחרדים שודדים את כספי המובטלים כדי לתת אותם לאנשים שמעולם לא שילמו מיסים. לאחר שכשל בניסיון להדיר את החרדיים והעם בחר להוציא אותו מחוץ למחנה, הוא מסית נגדם את ההמון בסגנון אנטישמי כמו בשנים קדמוניות. איך ייתכן שבימת ערוץ הכנסת משמשת למופע יחיד של הסתה אנטישמית בוטה של איווט האיום?". 

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) אמר: "איווט ליברמן לא ראוי לתגובה, ההסתה שלו מזמן חצתה כל גבול. אני מתכוון לתקן את חוק הגזענות, נכלול גם את החרדים".

אשר הוסיף: "אני אומר לו שלום כשאנחנו נפגשים, יש לו זכויות בהחלט, אבל זה שהוא הפך אותנו לתרנגול הכפרות כדי להתחרות ביאיר לפיד - זה בלתי נסבל".