עימות נוסף בקואליציה: שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי (כחול לבן), הגיש הבוקר (שלישי) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולראש הממשלה החליפי, בני גנץ, מכתב הסתייגות מדבריו של השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם (ליכוד), במליאת הכנסת אמש. אמסלם הגן על נתניהו בנוגע לתיקיו הפליליים, ואמר: "המצאתם שקר, מסכת של שקרים. אתם וכל הצבא בחוץ. יש צבא שלם. עם חיל אוויר, ארטילריה והכל. התקשורת והאקדמיה, כל האנשים שמפגינים ברוטשילד".

"לאור התבטאויותיו הלא ראויות אמש מעל בימת הכנסת, בעת ששימש כשר המייצג את הממשלה בתשובתה להצעות אי אמון בכנסת, הנני מבקש מכם בכל הכבוד הראוי, לדרוש מהשר ח"כ דוד אמסלם לחזור בו מדבריו הקשים כנגד משטרת ישראל ושומרי הסף במדינת ישראל, או - אם חלילה לא יסכים לעשות כן - לשקול להציע לו להשתחרר מתפקידו ולמנות שר אחר לתפקיד החשוב והייצוגי הזה", כתב השר שי במכתבו.

מכתב בנושא הסתייגות מדברי השר המקשר בין הממשלה לבין הכנסת by מעריב אונליין on Scribd

"דבריו של השר אמסלם אמש בכנסת, כנציג ממשלת האחדות והמקשר בינה לבין הכנסת, אינם עומדים במבחן הממלכתיות, הם עושים עוול בלתי מוצדק וחסר ביסוס כלשהו למוסדות החוק והצדק הממלכתיים של מדינת ישראל, מן הסתם אינם מייצגים את עמדותיה הרשמיות של מפלגת הליכוד הליברלית והלאומית, המתגאה בצדק במסורת ובהדר הז'בוטינסקאי, וללא ספק הינם עומדים בסתירה מוחלטת לעמדותיה ולערכיה של מפלגת כחול לבן, השותפה הפריטטית לממשלת האחדות", המשיך.

אמסלם הגיב בציוץ בטוויטר: "לא עדכנו אותי שמונה שר לחלוקת ציונים לשרים אחרים... אני מבקש משרים שרק אתמול קיבלו נייר מכתבים חדש, שלא יטיפו לי מוסר ולא ילמדו אותי הלכות נימוסין. אמשיך להתבטא ולהגיד את כל אשר על ליבי, ללא פחד וללא מורא. תודה".