הקואליציה של הליכוד וכחול לבן הוקמה רק לפני מספר שבועות, אבל מאז צצים כל הזמן סדקים בדמות התבטאויות של כל צד נגד השני ויוצרים רושם שאין אידיליה גדולה בין המפלגות. מי שאמון על תחזוק הקואליציה השברירית הוא חבר הכנסת מיקי זוהר, יו"ר סיעת הליכוד, שאמר הבוקר (חמישי) בראיון בגלי צה"ל כי הוויכוחים האלה עלולים לגרום להפלת הממשלה. 

"כשאני רואה את הכנסת מתפקדת ואת התהליכים שנעשים בכלכלה ולמען העצמאיים, אני מבין שעשינו את ההחלטה הנכונה. זאת ההחלטה המתבקשת", אמר זוהר על הקמת ממשלת האחדות. בתשובה לטענתה של קרן מרציאנו, שבפועל הממשלה היא ממשלת ליכוד ולאנשי כחול לבן אין השפםעה עליה, אמר זוהר כי "צריך לזכור שהם לומדים את התיקים והמשרדים. אין להם את אותו ניסיון שיש לשרי הליכוד. אני יכול לומר שיש שיתוף פעולה מלא בין המפלגות".

מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

זוהר אמר שנכון להיום כל הוויכוחים הציבוריים לא פוגעי בקואליציה ולא מערערים אותה., אבל הזהיר כי הדבר עלול להשתנות. "אם התהליך הזה יימשך, בסופו של יום תגיע התדרדרות שיהיה קשה לעצור. צריך לזכור שעל כל אמירה מצד אחד תהיה תגובה מצד שני".

"הקו הזה, שאני מזהה שהולך ומתעצם, ואמרתי זאת גם לבני גנץ, של תקיפות הדדיות בינינו לבין כחול לבן מסכן את שלמות הקואליציה ויכול להביא חלילה לפירוק הממשלה", הוסיף חבר הכנסת. "אני קורא לכל הצדדים להרגיע, להסתכל בלבן של אזרחי ישראל ולדאוג לאינטרסים שלהם".