יממה לאחר שנודע כי ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת נדבק בנגיף הקורונה, וכתוצאה מכך פעילות הכנסת הושבתה, הגיב לכך היום (חמישי) ח"כ פאטין מולא מהליכוד באופן שנוי במחלוקת. בקבוצת ווטסאפ פנימית של הליכוד כתב מולא: "זה הפיגוע של המשותפת בכנסת. אני עברתי בדיקה בחדרה, מקווה לבשורות טובות". בתוך כך, למעריב נודע כי רוב חברי סיעת הליכוד אמרו כי לא ילכו להיבדק עד שיקבלו הנחיות ממשרד הבריאות.

כזכור, אבו שחאדה התראיין היוםלרשת כאן ב' והתייחס לאבחונו כחולה בנגיף הקורונה. אבו שחאדה, שתועד בהפגנות ללא מסכה, ציין כי הוא חש בטוב ולא מפגין כרגע את תסמיני המחלה. בהמשך סיפר על המסלול שעבר בימים הקודמים להודעה על מחלתו וכן להיקף האנשים עמם נפגש. "הייתי בניחום אבלים במספר מקומות בארץ, וגם באירועים משפחתיים ובהפגנות", אמר חה"כ.

בהמשך ציין כי בא במגע עם חברי כנסת רבים משום שנכח במספר וועדות, בדיונים במליאה וגם בחדר האוכל. עם זאת, ביקש להרגיע ואמר: "יש לקחת דברים בפרופורציות - יש כמות מוגבלת של אנשים שכל חולה קורונה יכול להדביק, מדובר בכמות של בין שני אנשים לחמישה. חולה אחד לא יכול להדביק את כולם. לקחתי מאד ברצינות את הנחיות משרד הבריאות ונשמעתי להן".