מהומה במליאת הכנסת: במהלך נאומו של השר המקשר בין הכנסת לממשלה דודי אמסלם בנושא הצעת חוק-יסוד: הממשלה (תיקון - הפסקת כהונה של ראש הממשלה, שר או סגן שר מחמת הגשת כתב אישום), צעקו לעברו מיציע המשכן חברי הכנסת של ישראל ביתנו, ובראשם אביגדור ליברמן שאף הטיח באמסלם כי הוא "התדרדר לזנות".

"התדרדרת כמו שבחיים לא תיארתי, התדרדרת לזנות, תתחיל לדבר אמת, תתחיל לדבר עובדות, מספיק עם השקרים", הטיח יו"ר ישראל ביתנו שאף דרש לענות לדוכן המליאה ולהגיב בנאום משלו לדברי אמסלם.

"הוא אומר שהוא יוצא להפגין כי בשנה האחרונה לא הצליחו לשנות מציאות במדינת ישראל", תקף אמסלם את ליברמן בנאומו והוסיף כי "הוא רק שוכח ששנה וחצי המפלגה שלו והוא גוררים את מדינת ישראל לשלוש מערכות בחירות שתקו מדינה שלמה. העמסתם על המשק הוצאות מיותרות במליארדי שקלים. אתם מזכירים לי את הקוזאק הנגזל".

עוד הוסיף אמסלם: "אתם מדברים היום בגלל סיבות פרסונליות אישיות של שנאה והתחשבנות אישית, זה כל הסיפור פה. הרי ברור לכם לחלוטין שאין לכם כל סיבה לא להצטרף לממשלה. ליברמן חובר ליזבק חברת כנסת שגם אתם יודעים שהיא בעצם הללה שאהידים. יש רק סיבה אחת לחיבור הזה. שבעצם המטרה היחידה של שניכם להפיל את נתניהו". 

דודי אמסלם (צילום: צילום מסך מערוץ הכנסת)
דודי אמסלם (צילום: צילום מסך מערוץ הכנסת)

"אצלהם לפחות ממניעים אידיאולוגים" המשיך אמסלם. "נתניהו גרם לכך שירושלים תוכר בכירת ישראל שהשגרירות תעבור לירושלים להכרה בריבונות הגולן לבטל את ההסכם עם האיראנים הוא יחיל בה השם את הריבונות על הישובים. אתם קוראים לעצמכם אנשי ימין. אתם לא אפשרתם שנה וחצי למדינת ישראל להקים ממשלה ואתם מתלוננים. אתם לא מתביישים עם מי התחברתם עם הרשימה המשותפת".