שר האוצר הטרי ישראל כ"ץ התראיין הערב (רביעי) במהדורה המרכזית של רשת 13, לראשונה מאז כניסתו לתפקיד. הוא נשאל בין השאר לגבי הצעדים שהוא מתכוון לעשות בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל והעלייה בתחלואה, והכריז כי "לא יהיה סגר כללי"

"כל הדיווחים על עלייה בתחלואה, מחייבים לקבל החלטות, והן יהיו אחרות מאלה שהיו עד עכשיו" ציין שר האוצר החדש והבהיר כי "לא נסגור רוחבית אלא נקודתית, על ידי אכיפה או על ידי בידוד. אפילו אם יקרה כאן מה שקרה בהתחלה, אין מקום לסגר כללי".

בהמשך התייחס כ"ץ למצב הכלכלי בעקבות משבר הקורונה, ואמר: "המצב הכלכלי בישראל כעת הוא כנראה הגרוע ביותר בתולדות המדינה. אנחנו מדברים על צמיחה שלילית שלא הייתה הרבה שנים".

עוד הבטיח כ"ץ כי "התקציב שאגיש יהיה אחראי. אני לא רוצה לצאת בהכרזות, אבל הכיוון הוא לא להחמיר על הציבור בתקציב הראשוני שיוגש. עלינו להצמיח את המשק ולהביא חוקים שיתנו לאנשים להקים עסקים. אעשה רפורמות שידאגו לזה, ונעמיד תחרות מלאה ואמיתית מול המונופולים שמקשים על הוזלת מחירי הדירות בישראל. שמתי את נושא התשתיות כנושא המרכזי".

כ"ץ התייחס גם להסכם ממשלת האחדות שנחתם בין מפלגתו, הליכוד, למפלגת כחול לבן, והדף את הטענות שנשמעות בתקופה האחרונה במערכת הפוליטית, על פיהם הליכוד שואף להפיל את הממשלה ולצאת לבחירות נוספות, במטרה שבני גנץ, שגדל עם כ"ץ בכפר אחים, לא ימונה לראשות הממשלה.

"ממשלת האחדות לא תתפרק בגלל תקציב. הבאנו הסכם שהוא הרע במיעוטו מבחינה פוליטית כדי לעשות את הטוב ביותר מבחינה לאומית" הבהיר כ"ץ והוסיף לגבי גנץ כי "יש לו את הרקורד להיות ראש הממשלה. הוא היה רמטכ"ל".