סערת רינה מצליח: חברת החדשות הודיעה כי רינה מצליח הושעתה למשך שבוע, ולא תשתתף בתוכניות "אולפן שישי" ו"פגוש את העיתונות", בעקבוץ דבריה אמש, לפיהם "תומכי נתניהו אומרים שיצביעו לו גם אם יאנוס את בתם".

מוקדם יותר היום, תנועת הליכוד פנתה למועצת הרשות השנייה ולמועצת העיתונות בעקבות דבריה של העיתונאית בתכנית "פגוש את העיתונות" מהליכוד נמסר כי התנועה באה "בדרישה להפעיל אמצעי פיקוח ואכיפה כנגד מסע ההסתה המתמשך של מצליח נגד מצביעי הליכוד והימין".

אתמול הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו לאמירה מעוררת המחלוקת, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "רינה מצליח תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות 'עיתונאית'. בושה וחרפה".

גם בנו יאיר נתניהו, תקף בחריפות את מגישת התוכנית בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "המצלוחה לא בקו הבריאות!!!". השר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם, הוסיף: "שיאי הבושה והחרפה נשברים ערב אחר ערב, ואח"כ מתפלאים למה תוקפים בימין את התקשורת המוטה".

בסוף התוכנית התנצלה מצליח על אמירתה, כשאמרה: "מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה להביע עד כמה התומכים של נתניהו נאמנים לו. יכול להיות שהבחירה לא הייתה כל כך מוצלחת".

מחברת החדשות נמסר אתמול: "אנו מסתייגים מהאמירה החמורה של מגישת "פגוש את העיתונות", רינה מצליח, שהושמעה מוקדם יותר הערב". בתוך כך, מנכ״ל חברת החדשות, אבי וייס, זימן את מצליח לבירור שייערך הבוקר.