לפני כחודש בערך התראיין ח"כ עפר שלח בערוץ הכנסת אצל העיתונאים החרדים משה גלסנר ואבי בלום, כך פורסם לראשונה ב"מעריב" בסוף השבוע. הראיון הגנוז עלה היום לרשתות החברתיות, ובו נצפה שלח זועם, זאת לאחר שנשאל: "איך אתה מדבר על ההתנהגות של ביבי, הרי בכחול לבן טוענים שאתה גם לכלכת על גנץ כשהייתם יחד באותה מפלגה".

שלח בתגובה לא בדיוק שמר על קור הרוח ותקף את המגישים: "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט. יש גבול. הריאיון הזה מבחינתי נגמר".

בהמשך קם ממקום מושבו כדי לצאת מהאולפן והמשיך. "הריאיון הזה מבחינתי נגמר. אני לא צריך להכחיש את הדבר הזה. יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם, חתיכת אפס שכמוך".

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב למקרה בחשבון הטוויטר שלו ובחר דווקא לתקוף את התקשורת: "אנשי ציבור מהימין. תלמדו מעופר שלח. ככה נוהגים בעיתונאים ובתקשורת השמאל מאחורי הקלעים! כל החרטאה הזה שהם מוכרים לנו על ״ממלכתיות״, וקדושת העיתונאים, זה אופיום כדי לסרס אותנו ולשים לנו שרשראות. הם לא מאמינים בשטויות שהם מוכרים לנו. איך אמרה בזמנו שולמית אלוני: 'העיתונאים בני...'".