מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב הודיע היום (ראשון) לשר החינוך יואב גלנט על פרישתו. אבואב ציין במכתב לגלנט כי במידת הצורך יישאר בתפקידו עד לפתיחת שנת הלימודים. "אנו נמצאים בשעה מורכבת למערכת החינוך בהתמודדותה עם מגפת הקורונה", כתב המנכ"ל, "ואי לכך וככל שיידרש, אמשיך בתפקידי במהלך חופשת הקיץ ועד לתום פתיחת שנת הלימודים הבאה".

אבואב כיהן בתפקיד בשלוש השנים האחרונות, לאחר פרישתה של המנכ"לית מיכל כהן בתום ארבע שנות פעילות. לפני כן שימש אבוהב בתפקיד יו"ר "אור ירוק" העוסקת בתחום המאבק בקטל בדרכים. בעבר הוא שישמש כראש המועצה המקומית קרית טבעון, במשך 15 שנים.

במכתב סיום התפקיד ששלח לשר גלנט, ציין אבואב: "משהוקמה ממשלה ועם מינוייך לתפקיד השר העומד בראש המערכת, נוצר למערכת החינוך אופק לשנים קדימה. אני מסיים את הפרק הזה בתחושת סיפוק עמוקה נוכח הנושאים המשמעותיים שהצלחנו לקדם".

מכתב סיום תפקיד - שמואל אבואב by maariv on Scribd

לבסוף כתב: "משרד החינוך הוא החשוב שבמשרדים, בידינו נמצאת האחריות לעשייה מתמדת עבור דורות העתיד של מדינת ישראל ומהיכרותי העמוקה - ציבור המורים/ות, המנהלים/ות ואנשי החינוך מחויבים מחויבות עמוקה למשימה שהם וגם אני רואים בה שליחות. אני מאחל לך ולמנכ"ל/ית החדש/ה הצלחה גדולה בהירתמות לשליחות החינוך שלא תיגמר לעולם, ובטוח שגם אתם בתורכם תצעידו את המערכת אל פסגות והישגים חדשים".