דיון סוער בכנסת: יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, התעמת היום (שני) עם ח"כ עפר שלח (יש עתיד) במהלך דיון בוועדה לביקורת המדינה, העוסק בבקשה לחוות דעת מבקר המדינה בנושא טיפול רשויות המדינה ברכש כלי השייט מחברת טיסנקרופ ותהליך קבלת ההחלטות בנושא. במהלך הדיון הודיע זוהר לשלח כי בליכוד שוקלים להחליפו בתפקיד יו"ר הוועדה. ח"כ אופיר סופר הצטרף לדבריו של זוהר, ואמר לאנשי יש עתיד: "נפלתם על השכל".

"עפר, אתה יו"ר הוועדה לביקורת המדינה וזו אולי אחת הוועדות החשובות בכנסת", אמר זהר בפתח דבריו. "הייתי סבור שבשום מצב לא ייתכן שהוועדה הזו תהפוך כלי לניגוח פוליטי. אני לא חושב שהדיון היום הוא ענייני או מקצועי. כשאני רואה את ח"כ יעלון סוקר את הסקירה מתוך רצון לפגוע בראש הממשלה נתניהו, המסקנה היא שהדיון הזה הוא חסר תוחלת. אין שום אפשרות, גם לא משפטית, להביא למצב שהמבקר יבדוק את הנושא. זה דיון מופרך, אנחנו יודעים את האמת, אין לכם דרך לנצח את נתניהו בקלפי ולכן הדרך היחידה שאתם נוקטים בה זו רדיפה פוליטית ומשפטית נגד ראש הממשלה". 

יו"ר סיעת הליכוד הוסיף: "היה לי חשוב לעמוד במילה שלי ולא להתערב בהחלטות האופוזיציה מי עומד בראש איזו ועדה. אני לא פוסל את האפשרות לבחון להחליף אותך כיו"ר הוועדה לאור ההתנהלות הלא מקצועית שפוגעת בשמה הטוב של הוועדה וייתכן שיש לשקול את המשך כהונתך בראשות הוועדה. נבחן את האפשרות שיש בפנינו".

בנוסף, זוהר תקף את עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, ואמר לו: "תתבייש לך, אתה מוטה בצורה קיצונית. אתה איש בזוי ולא ראוי. אין לך מה לעשות פה".

טרם הדיון כתב ח"כ משה יעלון בחשבון הטוויטר שלו: "את פרשת נתניהו וכלי השייט חייבים לבדוק, חייבים לחקור עד תום. גם לבני גנץ ולגבי אשכנזי ברור שזו פרשת השחיתות הביטחונית החמורה ביותר בתולדות המדינה והם משיקולים 'פריטטיים' מבישים מתחמקים מהתחייבותם הציבורית לחקור. אנחנו לא נרפה עד שהאמת תצא לאור".

אתמול צייץ שלח: "מחר נקיים בוועדת ביקורת המדינה דיון בהחלטות שהובילו לרכישת כלי השיט מחברת טיסנקרופ. לא רק חשד לשחיתות יש כאן, אלא גם סידרה של החלטות מפוקפקות בעניינים בטחוניים רגישים,שעלו מיליארדים לקופת המדינה. נבקש ממבקר המדינה להיכנס לעובי הקורה. אסור לפרשה הזו לשקוע בתהום הוויכוח הפוליטי והשכחה".