סקר מנדטים שנערך עבור תוכניתו של ניסים משעל ברדיו 103FM מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד הייתה זוכה ב־38 מנדטים, ויש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד הייתה מתייצבת כמפלגה השנייה בגודלה עם 17 מנדטים.

מהסקר, שביצע פרופ' יצחק כ"ץ ממכון "מאגר מוחות", עולה כי הליכוד מובילה בבטחה עם 38 מנדטים, אולם עם זאת מדובר בירידה של 3 מנדטים לעומת סקר קודם, אולי כתוצאה מההתפרצות המחודשת של מגיפת הקורונה ונתוני האבטלה הגואים. יש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד מבצרת את מעמדה כמפלגה השנייה בגודלה עם 17 מנדטים, בעוד הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה שומרת על כוחה עם 15 מנדטים. כחול לבן לעומת זאת ממשיכה במגמת ההיחלשות ומקבלת בסקר 10 מנדטים בלבד, נתון שצריך להדאיג מאוד את ראש הממשלה החליפי בני גנץ.

את המקומות הבאים במפת המנדטים תופסות ימינה בראשות נפתלי בנט וש"ס בראשות אריה דרעי עם 9 מנדטים, יהדות התורה מקבלת בסקר 8 מנדטים, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן 8 מנדטים, ומרצ סוגרת את הרשימה עם 6 מנדטים. מתחת לאחוז החסימה נותרו מפלגת העבודה, שמאז הצטרפותם של עמיר פרץ ואיציק שמולי לממשלה נעלמת כמעט לגמרי. עוד נותרים מחוץ לתמונת המנדטים - גשר של אורלי לוי־אבקסיס ודרך ארץ של יועז הנדל וצבי האוזר.

בסקר נבדקה גם עמדת הציבור לגבי החלטת היועץ המשפטי לממשלה לדחות את בקשתו של ראש הממשלה נתניהו לקבל ממקורבו ספנסר פרטרידג' סך של 10 מיליון שקלים לכיסוי הוצאות המשפט.

רוב הנשאלים, 64%, הביעו תמיכה מוחלטת בהחלטת היועץ המשפטי לממשלה. 36% האחרים התנגדו להחלטת היועץ, כך שאף על פי שהליכוד מובילה במפת המנדטים בפער גדול על כל יריבותיה - עדיין קיימת בציבור התנגדות לדרישתו של ראש הממשלה לקבל מימון להוצאות משפטו. הסקר המלא יפורסם היום בתוכניתו של ניסים משעל ב־103FM.