השר צחי הנגבי עורר הערב (שישי) סערה כאשר אמר בתוכניתם של אופירה וברקוביץ' כי "השטויות האלה שלאנשים אין מה לאכול זה חרטא. יש מיליון מובטלים שעד היום רובם קיבלו דמי אבטלה ועכשיו אנחנו צריכים להחזיר אותם לעבודה. יש עסקים שנפגעו והם במצוקה קשה אבל להגיד שאין מה לאכול זה פופוליזם".

בהמשך הראיון הוסיף: "כמישהו שחי את הציבור, הביטוי 'אין מה לאכול' הוא מוגזם. הציבור הבין את הצורך בסגירת המשק". לדבריו, עכשיו אנחנו נאבקים עם השיניים והציפורניים למנוע את סגירת המשק שוב כדי למנוע מצב שלא יהיה לאנשים מה לאכול בהמשך".

המגישים ביקרו את טענותיו וטענו כי הוא מנותק. בתגובה השיב: "אתם מנותקים. אתם לא מבינים מה זה פופוליזם, זה לצעוק ולצעוק. הממשלה והאנשים באוצר מנסים לאזן בין צרכי הציבור לצרכים של הנזקקים. אי אפשר לשפוך כסף בלי הגבלה".

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הגיב להנגבי וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "יושב צחי הנגבי, שר בלי תיק, (כזה שיש לו משרד ולשכה, נהג וצוות אבל עבודה אין לו) באולפן של אופירה וברקו ואומר: ״השטויות האלה שאין לאנשים מה לאכול זה חרטה״. לך צחי, תפגוש את העצמאים, את המובטלים, את בעלי העסקים שהחיים התפרקו להם. החרטה היחידה זו ממשלת המנותקים שאתה יושב בה".