אחוזי התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיכים לרדת, זאת בשל הביקורת הציבורית הרבה על תפקודו במהלך משבר הקורונה, כך עולה מסקר שפורסם הערב (שני) בחדשות 12. מהשאלה הדורשת להעריך את תפקודו של ראש הממשלה נתניהו בטיפול משבר הקורונה, בנושא הבריאותי, עולה כי 13% מגדירים את הטיפול "טוב מאוד", 33% מגדירים אותו כ"די טוב" ו-46% כ"סה"כ טוב". מדובר בירידה, שכן בסקר שנערך בסוף החודש שעבר - 58% העניקו לו את הציון "סה"כ טוב". 

25% מהמשיבים חושבים שהטיפול היה - "די רע", ו-24% חשבו שהוא "רע מאוד". את הציון "סה"כ רע", קיבל תפקודו של ראש הממשלה מ-49% מהמשיבים, לעומת 36% שחשבו כך בסוף החודש שעבר. חמישה אחוזים ציינו כי אינם יודעים. 

שבעה אחוזים מהמשיבים השיבו לשאלה האם הם סומכים על הממשלה בניהול הגל השני של הקורונה - כי הם "סומכים מאוד", ו-30% ציינו כי הם "די סומכים" על הממשלה. 37% מסרו שהם "סה"כ סומכים", 29% מסרו שהם "די לא סומכים", 30% - "מאוד לא סומכים" ו-59% - "סה"כ לא סומכים". ארבעה אחוזים ציינו כי אינם יודעים.

גם בשאלה "איך אתה מעריך את תפקודו של ראש הממשלה נתניהו בטיפול משבר הקורונה, בנושא הכלכלי" חל שינוי לעומת סקרים קודמים, כאשר 25% ענו "די טוב", את הציון סה"כ טוב העניקו 33% מהמשיבים, לעומת 35% בחודש שעבר. את הציון "די רע" נתנו 30%, ו-32% ענו "רע מאוד". את הציון "סה"כ רע" נתנו 62% מהמשיבים, לעומת 58% בסקר הקודם, כאשר חמשת האחוזים הנותרים לא יודעים.

הסקר נערך ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 505 נשאלים טעות דגימה 4.4%-+
מועד איסוף הנתונים: 6 ביולי 2020