בעקבות חשד שנחשף לחולה קורונה, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ נכנס לבידוד. בהודעה מטעמו נמסר: "בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה ביום ראשון האחרון בשעות הערב, מתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, החליט שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ להיכנס לבידוד, עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית. גנץ חש בטוב וימשיך לנהל את ענייני המשרד ויתר עיסוקיו הציבוריים מהבידוד".

בציוץ בטוויטר הדגיש גנץ כי הוא "מרגיש מעולה ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק. קיים חשד שבראשון בערב נחשפתי לחולה קורונה. לאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, אכנס לבידוד, אבצע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית ואפעל בדיוק לפי ההנחיות. אין מקום ללקיחת סיכונים. רק בריאות לכולם".

בתחילת השבוע היה חשש שגנץ ייכנס לבידוד לאחר ששהה בטקס אזכרה לחללי צוק איתן בהר הרצל בירושלים, בו נכח גם מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב שבתאי, שאובחן כחולה קורונה. בטקס השתתפו גם נשיא המדינה ראובן ריבלין הרמטכ"ל אביב כוכבי ובכירים נוספים.

כזכור, במרץ נכנס גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבידוד לאחר שבא במגע עם יועצתו רבקה פאלוך שחלתה בקורונה, ובחודש שעבר היה זה שר המדע והטכנולוגיה, ח״כ יזהר שי, שנאלץ לעשות זאת לאחר שהנהג שלו אומת כחולה קורונה.