שר האוצר ישראל כ"ץ התראיין הערב (שבת) בתוכנית פגוש את העיתונות בערוץ 12. לפני הראיון המשטרה עיכבה 16 מפגינים לאחר שנכנסו למתחם אולפני נווה אילן בניגוד להוראות המאבטחים. בפתח דבריו התייחס כ"ץ למחאה: "ההפגנות הן חלק מהדמוקרטיה, וזה לגיטימי. העובדים הסוציאליים עושים עבודת חשובה". 

לדבריו, "אנחנו מנסים למצוא פיתרון במסגרת המגבלות ובמסגרת התקציב, ולא נפרוץ תקרות שכר כי יש הרבה מגזרים שצריכים לקבל טיפול. ביקשתי לפגוש אותם השבוע. אנחנו ניתן פתרון בנושא המוגנות שאנחנו מכירים אותו. מה שנוכל לעשות איתם נעשה. יש הרבה משימות שנועדו לייצב את המשק ולסייע למגזרים אחרים".

מחאת העובדות הסוציאליות בכניסה לאולפני חדשות 12 בנווה אילן

עוד לפני הראיון הודיע איגוד העובדות הסוציאליות כי המחאה על תנאי העסקתם של העובדים והעובדות הסוציאליים צפויה להימשך עוד זמן רב, וכי הם נערכים להשבתה ארוכה של השירותים הסוציאליים: "ההתעלמות המתמשכת של האוצר מהשביתה הקשה בשירותים החברתיים והשיח המעליב על כך שהעובדות הסוציאליות, שכבר קורסות תחת העומס, צריכות לעבוד עוד יותר כדי לקבל עוד כמה עשרות שקלים, לא ישברו אותנו".

בהתייחסו לתוכנית הכלכלית שהציג עם רה"מ בנימין נתניהו אמר השר כ"ץ: "התוכנית נותנת מענה מלא לעסקים, לעצמאיים ולשכירים. הגדרתי מראש כי היא לשנה, וזאת כי אני מעריך שהקורונה תישאר איתנו עד יוני 2021. כל מי שנמנע ממנו לעבוד יקבל סיוע. אנשים לא יהפכו למיליונרים אבל תהיה להם רשת ביטחון אמיתית. בנוגע לעצמאיים - כולם יקבלו בשני מסלולים. העסק שלהם יקבל מענקים עד 500 אלף שקלים ומי שירד בהיקף הפעילות עד 60% יקבל הנחה בארנונה". 

עוד אמר כ"ץ: "הציבור לא מודע לחלק מהפרטים. שאבתי הרבה מידע ממפגינים שקיימתי עימם קשר, והוספתי את זה לתוכנית. רוב אלה שנפגשים איתנו אומרים שהם מרוצים. מחר קבעתי עם בעלי האולמות, ואפגש גם עם ראשי התיירות. התוכנית בנויה על שלוש רגליים, סיוע רחב, תקציב המדינה שחייב לעבור השבוע, ורפורמות שיערכו את המדינה לצמיחה. אם נעשה את הדברים, נתחבר מהר מאוד לצמיחה. 

בהמשך עלה לשידור מייסד תנועת 'אני שולמן' אביר קארה, יממה לאחר שתועד מתכתב עם שר האוצר כ"ץ בזמן התוכנית אופירה וברקוביץ'. כ"ץ פנה לקארה ואמר: "אביר, תמשיך את מה שאתה עושה, גם כשאתה מפגין נגדנו. אתה מייצג באופן אותנטי בעיות ורעיונות, ואני שומע ממך רעיונות ומיישם אותם".