שר הביטחון בני גנץ הבהיר הערב (שבת) כי הוא מתנגד לתקציב חד שנתי ודורש שתוצג מדיניות תקציבית ארוכת טווח. בפוסט בחשבון הפייסבוק כתב גנץ: "הודעתי לראש הממשלה ושר האוצר שלצד התמיכה בתוכנית הסיוע המיידית, כחול לבן תעמוד על כך שתוצג בהקדם מדיניות תקציבית רחבה הרבה יותר שתעודד את הצמיחה קדימה ולא נסתפק במענה לשלושה חודשים בלבד".

כזכור, פגישה שהתקיימה בראשית השבוע בין השניים הסתיימה ללא הסכמות בזמן שנתניהו נחוש להעביר תקציב חד־שנתי, לעומת כחול לבן אשר מתעקשים על אישור תקציב דו־שנתי, כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני. בסביבת נתניהו טוענים כי במשרד האוצר כבר עובדים על הכנת תקציב חד־שנתי. באוצר אומרים בתגובה כי עבודת המטה נעשית על ידי הדרג המקצועי, והמשרד נערך לכל תרחיש ולכל החלטה של הדרג הפוליטי. 

גם שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע הודעה ברוח דומה לשל יו"ר מפלגתו וכתב: "המפגינים מביעים מצוקה אמיתית וצודקת. חבילת הסיוע היא צעד בכיוון הנכון, אך עלינו להציג תקציב שיביא ודאות כלכלית ומנועי צמיחה. תקציב ל-3 חודשים לא יעשה זאת. נעמוד על כך שהתקציב יהיה עם הסתכלות ל-2021, וייתן רשת ביטחון לעסקים, עצמאים ומובטלים. רק כך נחלץ את ישראל מהמשבר".