מוטי זורגר, חרדי שהשתתף בהפגנת הענק אמש בכיכר רבין בתל אביב ואף נשא נאום וזכה לתשואות מהנוכחים, סיפר הבוקר (ראשון) בתכנית של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על מחאת הענק, ואמר: "הייתה שם אחדות מטורפת, מכל המינים וכל הסוגים. כולם באו פשוט לצעוק: 'אנחנו לא מסוגלים'".

"אני אב לשישה שעובד כל החיים, והגעתי למצב שפשוט אין", סיפר זורגר בפתח דבריו. "זה אומר שכר דירה שלא שולם, זה אומר מקרר ריק בניגוד למה שאמר אותו צחי הנגבי. אני באמת חושב שאם הוא יבוא ויראה את זה בשטח הוא פשוט לא יאמין למראה עיניו. אנשים חיים בגלקסיה שונה, הם מנותקים". 

על השתתפותו בהפגנה, אמר: "עליתי, אני לא אומר שזה דבר שגרתי לאדם חרדי לעמוד על במה כזו. לא תיארתי לעצמי, וגם חוויתי חווייה לא נעימה כשמפגינה עשתה לעברי תנועה מגינה ואחד ניסה להתפרץ שיעיפו את החרדי מהבמה. אבל אם לא נרתעתי מהחוסר נעימות בחברה שלי אני לא ארתע מאף אחד שעושה תנועה מגונה". 

"אני לא איש שמאל, ופניתי בצורה מתחננת לראש הממשלה של כולנו שפשוט יקשיב לנו", הוסיף זורגר. כשנשאל האם יצביע לנתניהו גם בבחירות הבאות, השיב: "שומר על זכות השתיקה". 

"אני יכול לומר לך שחוויתי חוויה מאוד מעניינת", סיפר עוד המפגין. "כשחיפשנו את האוטו אחרי ההפגנה נתקלתי באלפי אנשים שאמרו לי 'כל הכבוד'. המסר של האחדות היה כל כך חזק, הגיע הזמן להתאחד ולשים את הפוליטיקה בצד". 

כשנשאל על האלימות בהפגנה, אמר: "כן, שמעתי לצערי. כשירדתי מהבמה אמרתי לשוטרים: 'למרות הכל, אני אוהב אתכם'. אני חושב שאנשים צריכים לשמור על המרחק ועל הבריאות, אבל אני בעד ששוטר יסתובב ברחוב ויבקש לשים מסכה ולא יתנפל. בשביל מה? מה זה משרת?". 

אתה מבין את הזעם של האנשים?
"אני מאוד מבין את הזעם, וגם הגיתי את הראיון עם אותו עובד במה שאמר ש'נרביץ'. אם נאבד את האיפוק שלנו כבני אדם - נפספס את המטרה". 

אתה חושב שיהיה המשך לזה?
"אני מקווה מאוד שלא, אני רוצה לחזור לפינה שלי. אני מאוד מקווה שלא תהיה עוד הפגנה".