שר הדיגיטל הלאומי וחבר הכנסת דוד (דודי) אמסלם התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת להפגנת המחאה האלימה שהתקיימה אמש מול מעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור בירושלים והזהיר: "אנחנו צעד קטן לפני האנרכיה המוחלטת שמוביל השמאל האלים והעבריין במדינת ישראל". 

בפתח דבריו אמר השר כי "אמש היינו עדים לאחד המחזות המבישים והמשפילים בתולדות הדמוקרטיה הישראלית במדינת ישראל. צפינו בתמונות מירושלים, ראינו שם את המחסומים מתעופפים על שוטרים, ביצים שהושלכו על כוחות הביטחון, הפרות סדר, אלימות פיזית קשה וגם אלימות מילולית מהחמורות שנראו במחוזותינו אי-פעם. כמובן שאין מה לדבר בכלל על כל הסיפור של המסכות, של אי שמירת מרחק של מאות אנשים".

לדבריו של אמסלם, "מה שהשמאל האנרכיסטי מעולל בימים האחרונים זו לא הבעת מצוקה בעקבות הקורונה, זו לא מצוקה של עסקים שנמצאים בקשיים. מה שראינו ורואים בימים האחרונים זה עבריינות ואלימות שמכוונת למטרה אחת - הפלת ראש הממשלה בכל דרך, רק לא דמוקרטית".

המחאה מול מעון רה''מ בירושלים (צילום: מרק ישראל סלם)
המחאה מול מעון רה''מ בירושלים (צילום: מרק ישראל סלם)

"האלימות הזאת נובעת מכך שהשמאל לא מצליח במערכות הבחירות להחליף את שלטון הימין במדינת ישראל ולכן הוא מתעל את התסכול שלו לאפיקים האלימים ביותר", אמר אמסלם.

ממחאת הדגלים השחורים נמסר בתגובה: "צפינו בשר שמבוקר עד ערב מפיץ תיאוריות קונספירציה מופרכות על תפירת תיקים מדבר על אנרכיזם. בבלפור כנראה לא מבינים שהבעיה היא המצוקה הקשה של אזרחי המדינה ולא המחאה עצמה. המחאה היא ביטוי לזעם הציבורי של אזרחים ואזרחיות כלפי נתניהו, אמסלם ודומיהם על חוסר התפקוד שלהם במשבר הכלכלי-בריאותי. קוראים לכולם להגיע במוצאי שבת למחות בצ׳רלס קלור".