ממשיכה להסתבך: השחקנית מאיה ורטהיימר, רעייתו של שר התיירות אסף זמיר, פרסמה אתמול בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה סרטון המתעד את השר במהלך ישיבת הממשלה הלילית המקוונת שנערכה בנושא ההחמרה במגבלות הקורונה המוטלות על האזרחים. 

בסרטון נראית מאיה כשזמיר עומד במרחק מה מאחוריה, אוחז בטלפון הנייד שלו, כאשר קולו של ראש הממשלה בוקע מהמכשיר במהלך הישיבה. בתיאור הסרטון כתבה: "לידיעתכם, ישיבת הממשלה נערכת בזום. עכשיו אני בגדול לא רואה את אסף בכלל. הוא הגיע הביתה, אבל יש זום עם ביבי". 

הסטורי של מאיה ורטהיימר (צילום: רשתות חברתיות)

בסרטון הקצרצר, ניתן לשמוע את נתניהו אומר: "אני מסכים שעוד לא מיצינו את הנושא כרגע", אך אין תיעוד לנושא אליו הוא מתייחס בדבריו. יש לציין כי ראש הממשלה זעם בחודש שעבר על הדלפות של שיחות ודיונים שנערכו בקבינט הקורונה בנושא איכוני הטלפונים הניידים על ידי השב"כ. 

כזכור, ורטהיימר חטפה לא מעט אש על הרגלה לשתף את חייה עם העוקבים ברשתות, ביקורת שגברה מרגע שבעלה מונה לתפקיד שר. בחודש מאי האחרון היא ספגה ביקורת חריפה מגולשים ביחס להתנהגותה בטקס ההשבעה של זמיר, בטענה כי התנהגה באופן לא מכבד, לאחר שהעלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה בה היא אוחזת בדגל ישראל, בליווי הכיתוב: "הם מאד שמחים שאסף נכנס לתפקיד. אני לא סגורה מה הם חושבים עליי".

זמיר מיהר לצאת להגנת אשתו וכתב: "דעתכם על אשתי פחות מעניינת אותי. בכל מקום בו מישהו מכם חושב שאני מובך ממנה, תדעו שאני גאה בה ורק מרגיש בר מזל שהיא מסכימה לחיות איתי".