שר האוצר ישראל כ"ץ ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר התעמתו היום (שני) בוועדת הכספים, על רקע דיון שעסק בתקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים. לאחר שזוהר טען כי כ"ץ "מנותק מהעם", השיבו לו שר האוצר: "אתה דואג לבעלי האולמות כי לבן דוד שלך יש אולם". ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן את השניים ללשכתו, לאחר שהמשיכו להטיח עלבונות אחד בשני בחשבונות הטוויטר שלהם.

העימות פרץ כאשר זוהר, שתומך בפתיחת האולמות, כאמור, כינה את כ"ץ "מנותק" במהלך הדיון בוועדת הכספים. בתגובה השיב לו השר: "זו עמדה אישית שלך, בניגוד לעמדת רה"מ, ולנוכח כך שיש לך בן דוד עם אולם. אמר לי אחד הגורמים בתחום, מה הדחף שלך, שיש לך בן דוד עם אולם". 

ח"כ זוהר השיב: "צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד. אני באופן אישי חייב להודות שהייתה לי תקווה גדולה ממינויו של ישראל כץ, יש לי מפח נפש גדול מההתנהלות שלו. יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לרה"מ לבחון את המשך כהותנו של שר האוצר. המשך כהותנו הופכת לסכנה להמשך כהונת הליכוד". השר כ"ץ ענה: "אתן לך עצה, פשוט אל תדבר ותצא".

בציוץ בטוויטר כתב כ"ץ: "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. 'הניתוק' היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים".

בתוך כך, השרה גילה גמליאל תקפה היום את זוהר ברדיו 90: "הפסקתי להתייחס לדברים שהוא מוציא מהפה. מאז שהוא יו"ר הקואליציה, כל הקלקולים בגללו. או שייקח עצמו בידיים ויקיים שיח עם הליכוד ונציגי הקואליציה ופחות כותרות - או שצריך להחזיר את דוד ביטן שינהל הקואליציה".

היא הוסיפה: "הכל בגלל מיקי זוהר. יש מצב שהגיע הזמן לעשות סדר בבלגן. אמירות מן הסוג הזה בוועדה, ובמקום שיעזור הוא מדרדר השיח הפוליטי. אני אומרת למיקי ההערות שלי. אומר גם לראש הממשלה. צריך לשמור על הקואליציה ועל הליכוד. הוא מפטר את כולם כל הזמן. זה לא סגנון הליכוד".

זוהר לא נותר חייב והגיב לגמליאל: "כנראה שהעובדה שהיא וישראל כץ נתמכו יחד ע"י "הליכודניקים החדשים" הפכה אותם לבני ברית, חבל מאוד שגילה גמליאל מערבבת את שיקולי הפריימריז שלה בויכוחים מהותיים שקשורים לעתידם הכלכלי שלי אזרחי ישראל".