חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התייחס להפגנות הסוערות שהתרחשו בימים האחרונים סמוך למעונו של ראש הממשלה בירושלים, ואמר בראיון ברדיו צפון 104.5FM: "המשטרה נוהגת בכפפות של משי במפגינים האנרכיסטים". הוא נשאל על ידי גדי נס אם הוא דואג לחרדים - והשיב: "אנחנו דואגים לכולם חברה אזרחית בריאה לא אמורה להסכים לקבל אפליה כנגד ציבור מסוים".

לדבריו, הציבור החרדי סובל מאפליה, מספיק לראות את כפפות המשי המאוד רכות למפגינים האנרכיסטים מהשמאל בימים האחרונים, אל מול ההפגנות האגרסיביות שבהם טיפלה של החרדים". הוא הוסיף: "ראוי שהנושא יטופל לעומק".
 
איך אתה מגיב לתמונת הצעירה שהתערטלה על סמל המדינה מול הכנסת?
"נורא ואיום, קבוצה שמנסה לייבא לארץ את ההפגנות של השמאל בארה"ב. שימו לב לשלטים והסיסמאות שלהם. מדובר אמנם בקומץ קטן, אבל הוא עושה רעש וזוכה לחיבוק תקשורתי מאוד זה מסוכן".

איך אתה מסביר את מספרם הגבוה של חולי הקורונה החרדים?
יש המון דעות קדומות בנושא, והתייחסות לא נכונה ולא מכובדת. צריך לזכור שמדובר בקהילה שחיה בצורה מאוד צפופה, ומגדלת משפחות מרובות ילדים - מרכיבים שמגדילים את סיכויי ההדבקה. הם זקוקים להנחיות ברורות למלוניות, דבר שלא נעשה כיום בצורה מספיק טובה. וישנה גם האפליה בטיפול המשטרתי, לכן אני חושב שהכנסת צריכה להכנס לפעולה ולהקים ועדת חקירה".

החרדים מזלזלים בזה שאתה בא לקראתם?
"לצערי הם עושים פה שיקולים של פוליטיקה קטנה אם יצביעו היום נגד רק בגלל שההצעה באה ממני הם מפנים עורף לבוחרים שלהם. זאת המחויבות שלהם".