מרבית הציבור חש כי ראש הממשלה נכשל בטיפולו במשבר הקורונה ובמשבר הכלכלי, כך עולה מנתוני הסקר שנערך על ידי פרופ' יצחק כ"ץ ממכון 'מאגר מוחות' ופורסם הבוקר (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103fm. מהנתונים עולה, כי 69 אחוזים מהמשיבים העניקו לו ציון גרוע, שני אחוזים יותר מאשר בסקר שנערך בתחילת החודש

כשליש מהנשאלים (35 אחוזים מהמשיבים) מאמינים כי המשברים הקואליציוניים בין הליכוד לכחול לבן יובילו לבחירות נוספות, 26 אחוזים מהנשאלים מאמינים כי על אף המשבר ישראל לא תשוב לקלפי בקרוב, ואילו 39 אחוזים מהנשאלים השיבו כי הם אינם יודעים.

סקר "מעריב": הליכוד ממשיך לאבד כוח, יש עתיד נוסקת

עוד עולה מתוצאות הסקר, שמפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו היתה זוכה ל-35 מנדטים, זאת במידה ותרחיש סבב הבחירות הרביעי היה מתרחש כעת. מפלגת יש עתיד-תל"מ הייתה זוכה ל-17 מנדטים, אחריה הרשימה המשותפת עם 15 מנדטים, ואילו מפלגת כחול לבן מתאוששת בסקרים עם 12 מנדטים.

מיד אחריה נציבת מפלגת ימינה עם 11 מנדטים, בעוד שהמפלגות החרדיות זוכות לתשעה מנדטים בעבור ש"ס, ושמונה מנדטים בעבור יהדות התורה, אותו מספר אותו קיבלה ישראל ביתנו. בתחתית הרשימה ניצבת מרצ עם חמישה מנדטים בלבד.

בתוך כך, מהסקר שפורסם הבוקר ב"מעריב סופהשבוע" עולה כי במידה והיו מתקיימות כעת בחירות, גוש הימים היה מקבל 62 מנדטים, לעומת 49 לגוש השמאל־מרכז ותשעה לליברמן, שנע בין שני המחנות. כמו כן, מהנתונים עולה כי 48% מהציבור משוכנע שהמתיחות בין כחול לבן בנושא הטיפול במשבר הקורונה והעברת חוק ההמרה עשויה להוביל לפירוק הקואליציה ולהליכה לבחירות, לעומת 29% שאינם סבורים כך. 23% אינם יודעים להשיב אם המתיחות תסתיים בקלפי.