ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף הערב (שבת) בפוסט בפייסבוק את סיקור הפגנות המחאה ברחבי הארץ בחדשות 12, והאשים את הערוץ בסיקור מוטה ובהתעלמות מהאיומים לרצוח אותו, לדבריו.

"ערוץ 12 הפך לזרוע תעמולה חסרת בושה של השמאל האנרכיסטי להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה. מדי ערב הם פותחים את שידורי התעמולה שלהם עם דיווחים חיים "דרמטיים" על מספרים מנופחים של מפגינים ומציגים את זה כאילו מדובר בעשרות אלפים או במאות של אלפים. חדשות 12 עושים שמיניות באוויר כדי לתדלק את ההפגנות הפוליטיות שמאורגנות וממומנות ע״י ארגוני השמאל", כתב נתניהו.

"פייק ניוז על סטרואידים. כמעט כל התוכניות, הכתבות והפרשנויות מגויסות לתעמולה בולשביקית חסרת רסן נגד ראש הממשלה. וכמובן הם אפילו לא אומרים מילה אחת על האיומים המפורשים לרצוח את ראש הממשלה ומשפחתו. בושה בושה בושה", המשיך.

אין זו הפעם הראשונה בה נתניהו תוקף את חדשות 12. לפני כשנה קרא לציבור להחרים את ערוץ 12 בשל שידור הסדרה "הנערים", שלדבריו הציגה תמונה מעוותת של מאורעות קיץ 2014 בישראל. בנוסף, הרבה לתקוף את פרשני הערוץ - אמנון אברמוביץ' וגיא פלג, והם אף הושמו ללעג בקמפיין הליכוד במערכות הבחירות האחרונות.