שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד (ימינה) התראיינה הבוקר (רביעי) בתכנית "תשע עם גדי נס" ברדיו צפון 104.5FM. על רקע ההפגנות אמש, הדיון נסוב סביב נושא האלימות בשני הצדדים, ושקד דיברה על הצורך להרגיע את הרוחות. בהמשך, גינתה את החלטת הממשלה להדיח את ח"כ יפעת שאשא ביטון.

"המשטרה הפעילה אלימות קשה דם מול הימין היו שם המון פצועים והוקמה ועדת חקירה. לפזר הפגנה עם מכת"זיות  זה שגרתי. צריך לשמור על חבישת מסיכות כי כל אירוע כזה יוביל להדבקה וכל הביקורת היא צבועה. בתשעה באב צריך להרגיע את השיח ולמצוא את המאחד ולא את המפלג", אמרה שקד.

חופש ביטוי לא? עלינו אומרים לה פמיליה. 
"יש הסתה נגד ראש הממשלה והיא חייבת להפסק. צריך להירגע יש בחירות ותוצאות שמהן אני לא מרוצה, נתניהו פירק את גוש הימין ואנחנו באופוזיציה אבל לא ניגרר להסתה. התקשורת צריכה לתת דוגמא אישית ולא לתת במה ולהדגיש קומץ אנרכיסיטי אלים, אלא לתת במה דווקא למחנה המתון יותר". 

כעסתי שהדיחו את  ח"כ יפעת שאשא ביטון מתפקידה בוועדת הקורונה.
"שאשא ביטון הצילה את הממשלה מעצמה, הם קיבלו החלטה שרלטנית חפוזה שהיו שולחים עשרות משפחות למעגל אבטלה כי לא היו נתונים על הדבקות ממסעדות.  פרופסור גמזו אימץ לחלוטין את תוכנית בנט ואם ראש הממשלה היה מקשיב לבנט לפני מספר חודשים, היינו חוסכים את הגל השני. התפקיד של הכנסת לפקח על הממשלה ואז הממשלה רומסת את הכנס. אני מקווה שיתחרטו ויחזרו מהחלטה להדיח אותה כי הם מקבלים החלטות שמרסקות משפחות.  בקשר לבחירות-  כחול לבן יתקפלו מהר. גנץ יתקפל כמו אוריגמי בשביל שר המשפטים אבי ניסנקורן ואחרים שלא רוצים לזוז מהתיקים שלהם".