לאחרונה נפוצו שמועות בקשר למצבה הבריאותי של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. הערב (חמישי) פרסמה אשת ראש הממשלה סרטון כדי להדוף את גל השמועות בעניינה.

הסרטון שפרסמה שרה נתניהו. צילום: רשתות חברתיות

נתניהו אמרה בסרטון כי "בזמן האחרון הייתי עסוקה קצת בימים של סוף השנה שלי בעבודה. לאחרונה ראיתי דבר נורא מדהים שקוראים לו 'פייק ניוז', ועל כל השיימינג הזה שעושים גם לבעלי גם לי וגם לילדים שלי. לאחרונה גם נטפלו לבן הצעיר שלי".

אשת ראש הממשלה המשיכה: "חבר'ה, שיימינג זה דבר שאנחנו רואים בתקופה האחרונה מאז שיש רשתות חברתיות, ואנחנו רואים הרבה ילדים שנפגעים. אני כפסיכולוגית נתקלתי במספר מקרים של ילדים, בני 16-15, שהתאבדו. התאבדו בגלל שיימינג שעשו להם חברים שלהם. אסור שזה יקרה. אז תזכרו שאני בן אדם, הילדים שלנו אנשים, נשמות, כולנו אנשים שחשים את הכאב, שחווים את הכאב הזה".

לסיום אמרה: "אז באמת, אני מבקשת מכל הצדדים להרגיע ולא לקרוא קריאות של רצח ראש הממשלה ושל המשפחה שלו. בואו ננצל את האנרגיות החיוביות, ואני שמחה לראות שיש יותר ויותר אנשי שמאל, כמו מוקי ושי גולדן, שכן קוראים להוריד את האלימות, להוריד את הקריאות האלה הנוראיות לרצח ראש הממשלה. אז בואו נעשה שלכולנו ביחד יהיה יותר טוב".

מוקדם יותר התייחס יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה, טופז לוק, לשמועות בראיון בגלי צה"ל, ואמר כי "שלומה טוב. אני מבטיח שבקרוב יהיה סרטון ממנה שאומר שהכל בסדר". 

בימים האחרונים פורסמו ברשתות החברתיות כל מיני שמועות על מצבה של נתניהו ועלתה השאלה מדוע לא רואים אותה. בין היתר כתב אחד הגולשים כי "לציבור יש זכות לדעת איפה שרה נתניהו והאם היא אכן מאושפזת במצב לא פשוט בקליניקה בחו"ל. זה משפיע על נתניהו ולכן על כולנו".

אחר כתב כי "שרה נתניהו נצפתה לאחרונה בחשבון הטוויטר של הנאשם רק ב-28 ביוני. מאז לא צולמה בפומבי. גל שמועות שוטף את הרשת החברתית, באופן טבעי. ציבור משלמי המיסים שואל "איפה שרה?" ואף חושש למצבה. החשש מובן, מתבקש והגיוני לאור היעדרותה מהרשתות. זה מדאיג את כל האזרחים, לא רק את תומכי הליכוד".

"יש הסתה עמוקה ולא מגנים אותה"

על האיומים על נתניהו, אמר יועץ הניו מדיה, כי "האבטחה סביב ראש הממשלה תוגברה בגלל ההפגנות. אנחנו רואים את העמותות שמקדמות את זה, הקרן החדשה, דרכנו. יש הסתה עמוקה ולא מגנים אותה".

מהקרן החדשה לישראל נמסר: "הטענות של דובר ראש הממשלה ממוחזרות, משעממות ושקריות. ממליצים ללשכת ראש הממשלה לעסוק במצב הכלכלי והבריאותי אליו הידרדרה מדינת ישראל".

ממנכ"ל תנועת דרכנו, יאיא פינק נמסר: "עצוב שבזמן תשעה באב ראש הממשלה ושליחה ממשיכים להסית. ממליצים לראש הממשלה להתמקד בכתבי האישום שלו, ולהפסיק במסע ההסתה אשר מפרק את החברה הישראלית".