המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו צפויה להתרחב בסוף השבוע הקרוב אל מעבר לים: היום (שישי) תיערך מחאה על גשר שער הזהב המפורסם בסן פרנסיסקו, שיצטרף ל-250 הגשרים בהם נערכת מחאת הדגלים השחורים וגם שם, בדומה למחאה בארץ, המפגינים יחזיקו דגלים שחורים ויתריעו מפני הסכנה שניצבת בפני הדמוקרטיה הישראלית. 

הפגנות נגד נתניהו צפויות להיערך גם בניו יורק, לונדון וברלין במהלך סוף השבוע, כאשר המחאה בניו יורק תתרכז ככל הנראה בוושינגטון סקוור. מחאות קטנות יותר יערכו גם בבוסטון וסיאטל ואפילו בסידני נערכה הפגנה נגד נתניהו. 

"יסודות הדמוקרטיה הישראלית מאותגרים על ידי ראש ממשלה שנאשם בשוחד. אנחנו, ישראלים אמריקאיים וגולים ישראלים, לא נעמוד מנגד", כתב מוביל המחאה בסן פרנסיסקו, אופיר גוטלזון, בפוסט שפרסם בפייסבוק. 

"התשובה הקלה לשאלה מדוע אנחנו מפגינים נגד מה שמתרחש במרחק 14 שעות טיסה מכאן היא שאנחנו לא יכולים לטוס להפגין בישראל בשל הקורונה", סיפר גוטלזון בריאיון ל"ג'רוזלם פוסט". "אם היינו יכולים היינו טסים. רצינו להראות סולידריות עם המפגינים למען הדמוקרטיה. נתניהו הוא האיום הגדול ביותר לדמוקרטיה שלנו".

בתוך כך, גם במפלגת הליכוד מתכננים להפוך את המחאה לגלובלית: קבוצה של מתפקדי ליכוד מתכננת לצלם סרטון בו יופיע נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כשהוא תומך בנתניהו, ולהקרין את הסרטון במטרה להפריע למחאה נגד נתניהו שצפויה להיערך במוצ"ש מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.