המתקפה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הפגנות המחאה נגדו, אותן כינה "מגדרות של קורונה", ועל הסיקור התקשורתי שלהן, עוררה היום (ראשון) תגובות חריפות במחנה המרכז-שמאל.

ראש האופזיציה, יאיר לפיד, הגיב לדברים: "ביבי, אף אחד לא הולך לקראתם ואף אחד גם לא שואל אותך. הפגנה היא זכות יסוד של אזרחים בדמוקרטיה. נכשלת בניהול המשבר. נכשלת בטיפול באבטלה ובעצמאים כי התעסקת בהטבות המס שלך ובתיקים הפליליים שלך. התנתקת מהציבור ואיבדת את אמונו. הדרך היחידה שלך לגרום להפגנות האלה להיפסק היא להתפטר".

מארגון הדגלים השחורים נמסר: "הנאשם והמסית ממשיך במסע ההרס, השנאה והפצת השקרים שלו. עשרות האלפים שיוצאים כל שבוע אינם ״מדגרת קורונה״ הם אזרחים מצויינים שדורשים עתיד טוב למדינת ישראל. הנאשם ממשיך לכנות את הישראלים בשמות שלא היו מביישים את גדולי שונאי ישראל, ולעודד בקריצה מעשי אלימות. נמשיך להילחם בו, בשחיתות שלו, בשנאה בפילוג ובהסתה. עם ישראל ינצח".

יו״ר סיעת מרצ, ח״כ תמר זנדברג, הגיבה: "ראש הממשלה לא מפספס הזדמנות להסית נגד הדמוקרטיה הישראלית, נגד מפגינים ונגד התקשורת. מחאה ציבורית היא נשמת אפה של דמוקרטיה, תקשורת שמסקרת אותה היא תנאי בסיסי לדמוקרטיה. ראש ממשלה שמשתלח ללא הפסקה וללא כל רסן ביסודות האלה רוצה לייצר פה מדינה מסוכנת. נתניהו צועד בדרכם של משטרים אפלים, אנחנו נמשיך להילחם על ישראל ונשלח אותו הביתה".

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר בתגובה: "אלפי מובטלים שזועקים את קשיהם זו לא רמיסה של הדמוקרטיה. אלפי אזרחים שמרגישים שהממשלה שכחה אותם הם לא רמיסה של הדמוקרטיה. רמיסה של הדמוקרטיה היא ראש ממשלה שמכהן עם 3 כתבי אישום בשוחד, מרמה והפרת אמונים ומנסה להשתיק את הביקורת נגדו. כדאי שרה"מ ישקיע את זמנו בהוצאת המדינה מהמשבר החמור אליו נקלעה, ולא בניסיונות להימלט מאימת הדין. התנועה מזמינה את כל המפגינים באשר הם שנמאס להם שנבחרי הציבור מנסים לגלגל אחריות וטוענים שהם הבעיה, להגיע למאהל המחאה הענק שהקימה התנועה בגן צ'ארלס קלור".