האם עדיין לא נאמרה המילה האחרונה? יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד, מיקי זוהר, פועל על מנת להגיע לפשרה שתמנע את הדחתה של חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון מתפקידה כיו"ר ועדת הקורונה. לשאשא-ביטון נקבעה פגישה עם ראש הממשלה, ואחריה ייקבע אם תימצא הפשרה שתמנע את ההדחה.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע לה יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, על הדחתה מתפקידה בוועדת הקורונה. לאחר מכן נשמעו קולות רבים שתומכים בביטול הדחתה, כולל קולות בתוך סיעת הליכוד, שלטענתם אמרו כי המהלך של מיקי זוהר מפלג את הליכוד. 

שאשא ביטון הגיבה בשבוע שעבר על הודעת ההדחה וכתבה בטוויטר:  "פעלתי על פי צו מצפוני! ‏ההחלטה של ראש הממשלה לפטר אותי, היא החלטה שמטרתה למנוע דיונים רציניים, למנוע שיח, למנוע הקשבה לציבור, למנוע השמעת קולות אחרים ‏אני שמחה שפתחתי את הוועדה גם בפני הציבור בשקיפות, ברצינות, בהקשבה מלאה ואני מתחייבת להמשיך לפעול כך גם בעתיד בכל מקום שאהיה".

ח"כ זוהר כתב בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "תפקידי וחובתי לדאוג לשלמות הקואליציה. לאחרונה יש התרופפות במשמעת הקואליציונית אשר מקשה עלינו לפעול למען עם ישראל. בעצה משותפת עם רה״מ הוחלט להטיל סנקציות על מי שהפרו את המשמעת כפי שנהגו בכל ממשלות ישראל לדורותיהן. צר לי שיש מי שלא יודע לקבל ביקורת ובוחר לירות בתוך הנגמ"ש".