במערכת הפוליטית נערכים לאפשרות שיהיו בחירות נוספות, אם הליכוד וכחול לבן לא יצליחו להגיע להסכמה על תקציב המדינה. אחד השמות החמים בתקופה האחרונה, בוודאי מאז החל משבר הקורונה, הוא יו"ר ימינה, נפתלי בנט, שמפלגתו מתחזקת בסקרים. חברו למפלגה, ח"כ מתן כהנא, בטוח שבנט הוא היורש של בנימין נתניהו במשרד ראש הממשלה. בשיחה עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, אמר כהנא כי "יש פה שני ראשי ממשלה שכושלים כישלון חרוץ. אפילו תקציב הם לא יכולים להעביר כשאנשים לא מסוגלים לרכוש ציוד לבית הספר לשנת הלימודים הבאה".

רק הוא יכול. כמו רק הליכוד יכול. 
"הליכוד טובים רק בסלוגנים, בסוף במעשים כלום לא קורה. השר זאב אלקין אמר שגוש ימין חזק. מה ימין במה שהם עושים? אני מקווה שלא יהיו בחירות. אנחנו אחראים - בחירות זה דבר גרוע עכשיו, אבל אם נלך לבחירות נדע מה לעשות. רואים שהעם מאבד אמון בנתניהו ורואים שבנט מתחזק כי הוא בא לעבוד למען העם". 

נפתלי בנט נואם במליאה. צילום: ערוץ כנסת

גנץ אמר שרק שניים רוצים בחירות: נתניהו ולפיד. אתה אומר "שניים רבים השלישי לוקח".
"אני אומר בצורה מאוד ברורה שאנחנו לא מעוניינים בבחירות למרות הסקרים המחמיאים. לא צריך מלחמות או לנצל את המחאה לימין שמאל ואנרכיסטים כדי להטות את השיח הציבורי מהכישלון של נתניהו בניהול משבר הקורונה".

להניף דגל ישראל ודגל שחור ליד זה לא שמאל?
"זה נורא ואני מגנה את זה. זו הייתה אמורה להיות שעתה היפה של מדינת ישראל כשהאויב המשותף הוא קורונה. משום מה המנהיגים לוקחים את זה לשיח אלים ומפלג". 

בנט דיבר בכנסת מדם לבו.
"בנט לא תכנן את הנאום זה. השר ניסנקורן תקף אותו והוא בהחלטה של הרגע הגיב לו. הוא לא כתב את הנאום הזה. רק שעה לפני היינו בסיור של בעלי עסקים בירושלים, ולכן זה היה אותנטי. לנתניהו יש עניין אישי עם איילת שקט ובנט, הוא כל הזמן מראה להם את הדרך החוצה וזה רק משיקול אישי". 

אז לא נסלח ולא נשכח?
"נעשה מה שטוב למדינת ישראל ונפתלי בנט יהיה ראש ממשלה. ככה יהיה אופק לממשלה אחרי שיידעו לייצב את המדינה בתחלואת הקורונה. לא שמעתי את בנט עדיין מכריז שהוא מתמודד לראשות הממשלה, נתניהו רוקח תרגילים פוליטיים מאחורי הקלעים, ארבעה חודשים מעכב פתרונות שבנט הציע כי הטיפול שלו הוא בגדר שערורייה".

כהנא הבטיח שימינה לא תשב עם טרוריסטים והוסיף: "בניגוד לכולם בראש הפירמידה, בנט הוציא חשבוניות בחיים שלו. יש לו 776 בפסיכומטרי, הבן אדם גאון".