נשות סיעת הליכוד בהובלת ח"כ קטי שטרית פנו השבוע ליו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשווין מגדר, ח"כ עודד פורר, לקיים דיון בנוגע לביזוי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, בהפגנות השמאל, לדבריהן. במכתב התייחסו נבחרות הציבור למיצג אברי מין זכריים עליהם נכתב "בואי שרה'לה הולכים". בראיון ל'תשע עם גדי נס' ברדיו צפון 104.5, אמרה הבוקר (שלישי) ח"כ שטרית כי היא מופתעת מכך שארגוני הנשים לא מגנים את ההתקפות. 

שטרית: "איפה כל ארגוני הנשים שעל כל דבר הכי קטן שקורה בשמאל הן זועקות. כשנכנסתי לכנסת עוד בקדנציה הקודמת, ביקשתי לתת רשות דיבור למנכ"ל רגבים וח"כ אחמד טיבי קפץ ואמר 'תסתמי את הפה יא זבלה' ואף אחד לא אמר שום דבר. אגב, באותו השבוע ארגוני הנשים בכנסת ה-21 ביקשו ממני סיוע. יכול להיות שזה הופך להיות לגיטימי".

מה שאומר שמותר להשתמש בביטויים מיניים פוגעניים כנגד רעיית ראש ממשלה?
"אפשר להגיד שאיבר מין זכרי, זה מיצג אומנותי? מספיק להרעיל אותנו. יש פה עניין מיני מכוון לגברת נתניהו, שלהם מותר להגיד הכל כי הם נאורים בשם הדמוקרטיה והתרבות".

איפה אנשי הרוח?
"יש להם מונופול על התרבות הדמוקרטיה. מה אנחנו, ישראל השנייה? אסור להרים ראש וגם אסור לנו להיבחר, אנחנו שומעים את זה משנת 1977 כשנאמר כי גנבנו להם את המדינה. אמרו שצריך להחליף את העם".

אולי גם עכשיו צריך להחליף את העם?
"התחושה היא שכל ארגוני הנשים הם בשמאל הפוליטי של המפה. אין ארגון אחד שיעמוד מאחורי אישה ימנית שנפגעה קשות. גם כל ארגוני הימין לא הגנו כי מותר כל הזמן להכפיש את נשות הימין, והגיע הזמן להגיד עד כאן. זה לא בשם הדמוקרטיה, זו מחאה עוינת ואסור לתת לשיח הזה להמשיך".