תולה השלט שמאלנים בוגדים בכניסת בית ראש הממשלה, משה מירון, שוחח הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על הסיבות שלו לביצוע המעשה. "אם להם מותר להגיד ביבי בוגד, זה לא רק ביבי בוגד - זה גם אנחנו שנתנו לו את המנדט, גם אנחנו הופכים בוגדים. אז גם לנו מותר להגיד עליהם, על השמאלנים האלה שעשו את כל מה שאמרתי עכשיו שהם בוגדים, ואני עומד מאחורי הדברים שאמרתי, חד משמעית".

המחאה נגד שרה נתניהו. צילום: באדיבות באזנט. לעמוד באזנט בפייסבוק

מה הוביל אותך לעשות מעשה כזה חריג, קיצוני, פוגע, על הקצה?
"אין ספק שמדובר בשימוש לא פשוט, להגיד שמאלנים בוגדים זה לא דבר קל. אנחנו בהחלט שהתחלנו את המחאות שלנו נגד השמאל לא עשינו שימוש במשפט הזה. ברגע שראינו שיש הסתה קשה שיוצאת מהשמאל והשמאל צועק שם בהפגנות 'ביבי בוגד', יש סרטונים והכל רץ ברשת עם הנוסח הזה; החלטנו שהגיע הזמן שנאמר את האמת על השמאל, אותו שמאל שהביא לכאן את ערפאת, את אוסלו, פיגועים, טרור, רצה למסור את הגולן. החבר'ה של השמאל ביזו את הסמל של המנורה ליד הכנסת לפני מספר שבועות ואותו שמאל, הנציג שלו בתל אביב רון חולדאי רק לפני שבוע האיר את דגל לבנון על עיריית תל אביב. אז אם להם מותר להגיד ביבי בוגד, זה לא רק ביבי בוגד - זה גם אנחנו שנתנו לו את המנדט, גם אנחנו הופכים בוגדים. אז גם לנו מותר להגיד עליהם, על השמאלנים האלה שעשו את כל מה שאמרתי עכשיו שהם בוגדים, ואני עומד מאחורי הדברים שאמרתי, חד משמעית".

מה אמרת על הגולן?
"שהוא בוגד חד משמעית, מי שרצה למסור את הגולן וכמעט סיבך אותנו עם סולימאני ועם דאעש עכשיו על הכנרת"..

נתניהו גם רצה למסור פעמיים את רמת הגולן.
"אם אתה רוצה לדבר על זה בוא נשמע".

זה סופר ודובר אלפי פעמים.
"אני רוצה לשמוע"

אלפי פעמים.
"על ידכם זה דובר וסופר".

לא, השליח של נתניהו בשנות ה-90 סיפר מה הוא נתן לאסד האב, אח"כ האמריקנים, פרד שניהל את המשא ומתן לפני המרד בסוריה סיפר, כל היועצים של נתניהו סיפרו. אבל אתה חי בסרט שסיפרת לעצמך, כולם בוגדים. אני את האייטם הזה מיציתי. אני מתנגד לשימוש במילה בוגד.
"תספר לנו מה עשית כשקראו לביבי, בתקופה האחרונה שלא מפסיקים לקרוא לו בוגד".

אמרתי שכל מי שמשתמש במילה בוגד נגד ביבי הוא טיפש, אידיוט ומופרע.
"זה נשמע כמו מס שפתיים. לא עשיתם את המחאה שלכם כמו שאתם עושים נגדנו, הם הראשונים התחילו עם המילה בגידה".

כל מי שמכיר את הדעות שלי יודע; ינון: הוא מגנה, לזכותו, בניגוד
"כמו שזה נראה לא באמת.."

במקרה הזה אני צריך להחמיא לבן, אני משתדל לעשות את זה כמה שפחות אבל הוא באופן קבוע מגנה קריאות של בוגד. כל מי שמשתמש במילה בוגד מפסיד, כמו שהימין הפסיד בגדול ברצח רבין וכמו שהאתיופים הפסידו כשהם נקטו אלימות, וכמו השמאל עם מכות לשוטרים. 
"אני רוצה לתת סקופ, אני מתנגד לאלימות ומבחינתי כל מה שצריך לעשות זה להגיד שהם בוגדים ושיתביישו. בלי אלימות ובלי מכות. אני נגד אברושמי".

מסתפק במילה בוגדים ולא קורא גם מוות, אני רק רוצה לעדכן אותך בקטנה – העונש במדינת ישראל על בגידה הוא עונש מוות.
"אני יכול להגיד משהו?"

ברור.
"מצוין, אני מתנגד לאלימות. אתמול יצר איתי קשר ח"כ לא ממחנה הימין, ושאל איך הוא יכול לתרום לזה שנפסיק להשתמש במילה בוגדים. אמרתי לו שאני מוכן בתנאי אחד - שבהפגנות השמאל יפסיקו לקרוא 'ביבי בוגד' ויעיפו את מי שמסית לפגיעה ברה"מ, אם יעשו את הדברים האלה".

מי אתה? ליכודניק? כהניסט?
"הייתי בתנועת 'כך', לא מתבייש בזה. אני מגדיר את עצמי איש ימין, איפה שאני יכול לתרום לערכים בהם אני מאמין, ארץ ישראל, עם ישראל והמסורת היהודית - שם אני נמצא".