במהלך תוכניתם ב-103FM, התייחסו בן כספית ואריה אלדד לראיון מעורר המחלוקת שהעניקה היום (רביעי) רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, לערוץ 12, בו הגדירה את עצמה "אישה מוכה".

בן כספית: "התלבטנו אם לעשות היום אייטם על הסגירה חסרת התקדים של הספרייה הלאומית, או על הראיון המטורלל חסר התקדים של שרה נתניהו לערוץ 12. החלטנו ללכת על הספרייה הלאומית...".
אריה אלדד: "אני מברך. זה אייטם שבשפה המקצועית לא יוצר טראפיק, לא גורם עניין, אבל זה חשוב, הספרייה הלאומית נסגרת אחרי 140 שנה".

כספית: "זה מטורף, אסור שזה יקרה. אני כן אגיד כמה מילים על הראיון, ממה שהספקתי לראות. האישה הזאת לא צריכה אבטחה, אלא טיפול. פשוט טיפול. אולי הגיע הזמן, ייטב לה, לבן שלה, לנו, ולבעלה. עושה רושם שהשאלות נסגרו מראש, 25 דקות בטלפון בטלוויזיה, מאוד מוזר כל האירוע – מצד שני יש לו ערך חדשותי, אין לי בדל של טענה ל'חדשות 12' בכלל ולעופר חדד בפרט. כל פרט שאפשר לשמוע מתוך החדרים האלה, כן ייטב".
אלדד: "נכון, כשהיא אומרת שהיא אישה מוכה – בסדר, הביטוי לא טוב. אבל כשהיא אומרת שהיא הותקפה מינית? אם אנחנו אומרים למישהו, שלצורך העניין העיר הערה סקסיסטית לאישה, שזו הטרדה מינית – אז מה שכתבו וצייצו עליה בנוגע לאונס, זו באמת תקיפה מינית!".

כספית: "קודם כל, דעתי על כל מה שמצייצים עליה ועל האיברים הזכריים הזקורים בהפגנה, היא שאלה שמסתובבים עם המיצגים האלה הם חבורה של כסילים מכוסלים, אנשים שגורמים נזק עצום למחאה שהם עצמם מקריבים את עצמם למענה ומשתתפים בה. אז תפסיקו עם השטויות האלה. מצד שני, אריה, על הגברת הזו שומר צבא, היא נוסעת באאודי 8A משוריינת...".
אלדד: "אבל כשמישהו כותב בטוויטר דבר כזה, מעמידים אותו לדין".

כספית: "אתה יודע, אתמול הצייצנית ליעד ורצהיזר פרסמה מה בן אדם אחד כתב לה. תאמין לי מה שכתבו לשרה נתניהו זה שירת הים ליד מה שכתבו לה. כולנו עוברים את זה כל הזמן, נכון, היא צודקת אבל די כבר להתבכיין. הטוויטר והפייסבוק זה ביב שופכין אחד גדול".