אחות שנכחה בניתוחו של שר הביטחון ורה"מ החליפי, בני גנץ, נדבקה בקורונה. מהמרכז הרפואי שיבא נמסר היום (חמישי) כי אחות במרכז הרפואי אשר הייתה בקרבה מוגבלת בעת ניתוחו של שר הביטחון שהתקיים אמש, נמצאה חיובית לקורונה. בחקירה האפידמיולוגית שבוצעה לאחות, ע"י מנהלת היחידה למניעת זיהומים בשיבא, פרופ' גילי רגב, נמצא כי השר וצוות המנתחים לא נחשפו לאחות ולפיכך לא נדרשים בבידוד.
 
מלשכתו של גנץ נמסר: "על פי בדיקת בית החולים, השר לא שהה ליד האחות ולא נדרש לכל בידוד. שר הביטחון ממשיך במשימותיו הרבות במשרד הביטחון וביתר הנושאים הלאומיים וישוב לשגרה בימים הקרובים".

בני גנץ בבסיס חיל הים

אתמול בשעות הבוקר, נותח גנץ בגבו במרכז הרפואי שיבא. גנץ סבל תקופה ארוכה מפריצת דיסק, זכר לשירותו הצבאי, שהחמירה בעת האחרונה. הניתוח התבצע בהרדמה מלאה ובשל כך העביר גנץ את סמכויותיו כשר הביטחון לשר מיכאל ביטון (כחול לבן), המכהן בימי שגרה בתפקיד שר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון. 

לאחר הניתוח בשעות הבוקר, התאושש גנץ ובשעות הערב אתמול, הודיע למזכיר הממשלה על סיום הנבצרות מתפקידו והחזרת הסמכויות שניתנו לשר ביטון. גנץ התעורר מההרדמה ושלח לח"כים בווצאפ: "מעדכן אתכם שהכל בסדר ואני מרגיש מצוין עם הקלה רבה".