"הגיע הזמן למנהיגות אחרת": שר הביטחון לשעבר ויו״ר ימינה, נפתלי בנט, נאם הערב (שני) במליאת הכנסת ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע ההצבעה על אישור דחיית תקציב המדינה. ״הציפייה הבסיסית של אזרחים שהמנהיגים שלהם, משרתי הציבור, נבחרי הציבור, יקומו בכל בוקר, יבינו את הבעיות, ירגישו את הכאב של האזרחים ויפעלו למענם", אמר בנט שזוכה לאחרונה להתחזקות בסקרים.  


 
"בימי הממשלה הזאת", המשיך בנט, "לא היה יום אחד שהממשלה עשתה את זה. היא לא רואה את האזרחים, היא לא נוגעת באזרחים, היא מתנהלת בספרה משל עצמה, באיזה בועה מנותקת לגמרי מהאי-ודאות העמוקה שכל כך הרבה אזרחים נמצאים בה. מהמצוקה שנובעת מזה שאנשים לא יודעים האם המעון שלהם בעוד עשרה ימים לילד ייפתח בכלל, ובאיזה תנאים. האם אני שולחת את הילד שלי לבית ספר, יש קפסולה? אין קפסולה? אנחנו עשרה ימים לפני פתיחת שנת לימודים, אני כשר חינוך ארבע פעמים פתחתי שנת לימודים. בתנאים קשים, אבל פתחנו. ופה לא יודעים כלום. 
 
"הממשלה מובילה במקום לקחת את תנועות הנוער ולהטיל עליהם משימה לאומית כי בכל דור לתנועות הנוער היו משימות לאומיות לטפל בזקנים, לטפל במבודדים, סגרו את תנועות הנוער כל הקיץ. שבו בבית, תהיו פסיביים, תחכו שהפוגרום הזה יעבור. מה זה? מה, אנחנו גלותיים? אנחנו מדינת ישראל. במקום שאנחנו, שפיתחנו בעולם והובלנו בעולם את תחום האבטחה בטיסות עם שכל כי רק בישראל עובדים עם שכל, לא את כולם שולחים באותה צורה אלא מפעילים שכל, את אותו דבר היינו צריכים להוביל בתחום הקורונה - להפעיל את השכל, להבין מי מגיע ממוקד אדום ומי מגיע ממוקד כתום וירוק. וכמו שאנחנו מתשאלים אנשים כמה פעמים לקראת העלייה למטוס, אותו דבר אפשר להחיל גם בקורונה. זה לא מאוחר מידיי. אבל בשביל זה מדינת ישראל צריכה מנהיגות. מנהיגות ערכית, מנהיגות נחושה", סיכם בנט.