בן כספית תקף הבוקר (רביעי) את רה"מ נתניהו, על התנהלותו בפרשת הטיסות לאומן ואמר: "אני עוקב אחריו כבר מ-1988 ועוד לא תפסתי אותו מדבר אמת". בתכניתו עם ינון מגל ב-103FM אמר כספית כי הוא מחכה כבר זמן רב לראות את נתניהו נוקט "מעשה מנהיגותי". לדבריו, כל התנהלותו בפרשה הזו ובכלל מונע ממחשבה על בחירות: "אתה צריך לעשות מה שטוב למדינה ולא לחשוב על הרבע מנדט של הברסלבים במרץ".

בן: "מה מעצבן אותי בסיפור של ברסלב, יותר מהנסיעה, אם תהיה? שנתניהו לא מסוגל לעשות. אומר נשיא ממשלת אוקראינה".

ינון: "שנתניהו ביקש ממנו שהם לא יבואו".

בן: "רבאק, תפסיד 200 קולות, למה אתה לא יכול".

ינון: "אולי זה לא נכון בן?"

בן: "ברור שזה נכון".

ינון: "גמזו שלח לו מכתב ואמר נתניהו, יכול להיות שזה לא נכון. למה ישר אתה חושב שנתניהו משקר?"

בן: "כי הוא שקרן, כי הטבלה אינה משקרת כי אני עוקב אחריו מ-1988, כי עוד לא תפסתי אותו אומר דבר אמת, כי זו התבטאות שניה של בכיר אוקראיני שאומר שישראל, נתניהו . עזוב רגע, יודע מה? לשיטתך אני אומר, גמזו? נתניהו הוא רה"מ, מישהו מחכה שתעשה מעשה מנהיגותי".

ינון: "נותנים את ההפגנות האלה וזה מוציא לאנשים, איך יכול להיות שאין דיווח על נדבקים בהפגנות?"

בן: "כי אין".

ינון: "נראה לך הגיוני שאין?"

בן: "כן, עובדה. מי שנדבק מדווח".

ינון: "יכול להיות שיש פה הסתרה?" 

בן: "היו בארה"ב בתוך גל הקורונה היה את גל ההפגנות על האירוע הגזעני הקודם וזה נבדק, בגלל המרחב והכול אין הדבקה משמעותית בהפגנות, זה הכול בשברי אחוזים. מינה פרויקטור, זה גמזו שאומר שהוא החליט, תן לו גיבוי. אל תברח 'זה לא אני, זה לא אני'. איזו אפסות זו, תחשוב על המנהיגות, אתה צריך לעשות מה שטוב למדינה ולא לחשוב על נקודת היציאה שלך בדצמבר כשתצטרך את הרבע מנדט של הברסלביים במרץ. די כבר עם זה".

ינון: טוב, די.