שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי נפגשו היום (ראשון) עם היועץ הבכיר לנשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, רוברט אובריאן, השליח למשא ומתן בינלאומי, אבי ברקוביץ', השליח המיוחד בנושא איראן, בריאן הוק וחברי המשלחת האמריקאית המבקרת באזור. שר הביטחון הדגיש כי הוא נכון לפעול יחד עם הממשל האמריקאי בכדי למצוא את הדרכים הנכונות לוודא שהעליונות הביטחונית הישראלית, החיונית ליציבות האזורית, נשמרת.

בפגישה בירך גנץ את קושנר על הצלחתו של הממשל האמריקאי להביא לפריצת דרך בנורמליזציה מול איחוד האמירויות, וציין כי הוא רואה בכך בשורה משמעותית לחיזוק היציבות במזרח התיכון. 

גנץ אמר כי הוא בטוח ששותפות נוספות יהיו צד להסכמים בקרוב וכי טוב יעשו הפלסטינים אם יפסיקו לעמוד בסירובם לשיח ויחזרו לשולחן המשא ומתן.

המשתתפים דנו במאמצים המשותפים לבלום את ההתפשטות והתוקפנות האיראנית ולמנוע את התחמשותה הגרעינית. הם הביעו את נכונותם לפעול בשיתוף פעולה עם כל מדינה אשר נכונה לעשות את הדבר הנכון והנחוץ בעת הזו - אמברגו נשק כולל ואפקטיבי.

שר הביטחון גנץ אמר בסיום הפגישה כי הוא "מבקש להודות לג'ארד קושנר באופן אישי ולמשלחת כולה על מאמציה החיוביים לכונן שלום באזורנו ועל מחויבותה של ארה"ב לביטחון ישראל. נמשיך לעבוד ביחד באופן רציף, כדי לקדם את האינטרסים האסטרטגיים והערכים המשותפים שמדינותינו חולקות".